M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, April 26, 2010

Dacă ai avea 60 de secunde...

Pentru că deja e luni şi în câteva ore începe iar munca m-am gândit că ar fi frumos să încep săptămâna mai puţin răutăcios. Asta se datorează  în mare parte faptului că tocmai am terminat de urmărit un film care a reuşit să mă mişte. Leap Year sau ce ţi-ai lua cu tine în cazul în care ţi-a luat foc casa şi mai ai doar 60 de secunde ca să salvezi ceva din ea. O simplă propoziţie care te pune pe gânduri mai rău ca o ghicitoare reuşită. Sincer v-aţi gândit vreodată ce priorităţi aţi avea în momentul în care s-ar ivi o astfel de situaţie? Dacă alegerea făcută ar influenţa modul în care se va desfăşura viaţa voastră din acel moment înainte? Sunt chiar curios...
Între timp vă las să savuraţi trailer-ul:)

2 comments:

  1. bravo frate, spor la scris, tine-o tot asa, si mai netezeste si tu pagina asta :P

    ReplyDelete
  2. Bă am încercat dar fier de călcat pentru pagini de blogger nu am găsit încă:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi