M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, April 28, 2010

fair exchange

Buenos dias cititorilor (sau doar mie în cazul în care nu dă nici naiba pe aici). Ţin să vă zic din capul locului că azi sunt semi-fericit. De ce semi? Pentru că e afară o vreme de-mi vine să-mi dau cu tesla-n coa...ste. De cealaltă parte e sentimentul ăla de mulţumire că ai realizat ceva după ce ai suferit îndelung (aproximativ 4 ore).
Ieri undeva pe la ora 15 am plecat cu gândul să-mi dau bicicleta din dotare pentru a-mi lua alta. O dau pentru că nu mă mai satisface, e normal, prezintă comportament deviant asociat cu autodescompunere. Exemplul cel mai concludent este când a început să scuipe şuruburi pe stradă, aşa de fun. Am luat-o cu frumosul: 'dacă mai faci îţi iau your death relatives in my dick', n-a mers. Am recurs la violenţă fizică dar m-am lăsat repede din moment ce mai tare mă durea pe mine decât pe ea. Astfel am decis să o vând. După cum vă spuneam ieri am plecat cu gândul să o înstrăinez. Asta desigur după ce i-am spălat organele ca să pară şi ea mai mişto.
Cum dracul veghează şi eu nu am niciodată prea multă baftă să-mi iasă lucrurile din prima, după 5 minute de pedalat s-a blocat roata. Din nou înjurături cu tentă creştină: 'dios de tu madre sau yout mother's christ'. Noroc că un înger mi-a auzit strigătele de disperare şi mi-a scos în cale un muncitor de treabă care mi-a promis că mă duce până aproape de locul unde trebuia să o repar. Credeţi-mă nu am cărat atât în viaţa mea. Mi s-a scurs rugină pe tricoul meu cu Firefox, eram negru pe mâini de parcă mă jucasem în papaleaşcă (pentru cine nu mai ştie papaleaşca este un mix omogen de pământ şi apă folosit pentru împroşcarea prietenilor  cam pe la 3-4 ani). În fine am ajuns la service şi după 3 ore plecam pe ea şi nu ea pe mine. Un singur gând mi-a încolţit atunci în minte: ar fi trebuit să o dau unui preot ca să o exorcizeze printr-o sfântă liturghie, în schimb cumpărătorul era un nene miliţian. După ce ne-am târguit ca la piaţă pentru 5 lei în plus sau minus, eu eram fericitul posesor al unor bani, el a unei biciclete mişto (reparată, cu revizia la zi dar posedată).
Spre casă am mers pe jos şi încă o dată datorită incantaţiilor mele dumnezeieşti un înger mi-a scos în cale o altă bicicletă mult mai mişto ca prima şi chiar un pic mai ieftină. Acum mă pot duce pe coclauri şi să-mi rup gâtul pentru că îngeraşul care avea grijă de mine a fost destituit.
P.S. V-aş arăta poze cu cele două dar sunt atât de vechi că nici nu mai sunt pe net:)

8 comments:

  1. Eu am inceput sa te citesc zilnic...imi faci ziua mai placuta(ma bucur sa aflu ca mai au si altii parte de peripeti),deci sa o ti tot asa...si nu cred ca ar strica sa ii faci o festanie la noua ta bicicleta

    ReplyDelete
  2. adică să o ud? păi dacă aş şti şi cine eşti ţi-aş da o bere/suc/prăji sau mai ştiu ce preferinţe ai:)

    ReplyDelete
  3. injinere shii fashii?
    pisi, vineri mergem la masa critica!

    GxG, ala ud :))

    ReplyDelete
  4. =)) Sarmy Wormy...esti total :)) I-am citit si lu' mami dimineata...ne-ai inveselit pe amandoua.. :P
    Acu' nu ca ne bucuram de momentele tale de incordare maxima...dar te enervezi foarte funny :)))

    ReplyDelete
  5. Oameni buni şi calzi de ce vă place vouă Anonymus nu înţeleg:)) Aveţi nume frumoase. Folosiţi-le!
    George dă-mi un telefon şi zi-mi detalii.
    Delia mă bucur că ţi-a plăcut transmite-i salutări calde lu' mami.

    ReplyDelete
  6. Sunt o mare admiratoare de-a ta....

    ReplyDelete
  7. Bună Anonymous... şi eu mă admir... teribil.

    ReplyDelete
  8. adică să o ud? păi dacă aş şti şi cine eşti ţi-aş da o bere/suc/prăji sau mai ştiu ce preferinţe ai:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi