M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, April 23, 2010

Frustrări de dimineaţă

       Atenţie această postare poate conţine materiale ofensatoare pentru aceia dintre voi care cred în existenţa lu Gizăz Chrysler! Nu continuaţi dacă nu vă simţiţi confortabil (citiţi-l pe budă eventual!)
       Vineri, muncă, plictiseală... Toate acestea generază în capul meu un soi de revoltă împotriva cursului vieţii şi a modului în care aceasta te fu****te. E perioada aceea tâmpită în care oamenii nu şi-au revenit după evenimentul fantastic în care Cristi dă bolovanul de la peşteră la o parte şi iese în civilizaţie uimindu-i chiar şi pe magicienii de talie grea cum ar fi Blane sau Copperfield. Incredibil! Cel mai tare mi se pare plictisul de care dă dovadă stând printre muritorii de rând doar 40 de zile după care cică se duce la tacsu... ok, ok se duce dar nu oricum ci zburând...c'mon! din asta rezultă simplu că Gizăz e primul pionier al aviaţiei nu? Adică putea să facă şi el un POF în linişte un PUF ceva şi să dispară.. noo el şi-a luat zborul în văzul lumii. Îmi şi imaginez faza: anunţ peste tot în oraş: Azi când soarele va fi la jumătatea cerului Gizăz se va ridica la cer. Preţul unui bilet este de 3 găini.
      Booon acum că a plecat şi i-a lăsat p-ăştia mască lucrurile se termină nu? He, he, he isn't it cute...BUT IS WRONG!!!. După câteva zile lumea uită de frumosul eveniment şi o ia iarăşi razna. Dibaci din fire Gizăz le trimite o depeşă sub formă de porumbel (pe atunci nu era mail-ul). Bună iniţiativă din moment ce ăia s-au trezit la realitate şi eu am liber de la muncă:D Una peste alta suntem în 2010 şi "credincioşii" încă se mai bat cu pumnii în piept că cineva îi va salva la sfârşit (corect ! acea persoană se numeşte gropar). Am pus ghilimele pentru că m-am referit la toţi distruşii/distruele care-şi pupă crucea de la gât când trec pe lângă biserică dar nu se abţin să-şi salute duşmanii cu deja celebrul " 'te-n 'mnezeii mă-tii de animal ", se bat la coadă la apă sfinţită de parcă n-au apă la robinet sau stau în biserică la emisiunea de dimineaţă (featuring some old fat relic) şi comentează de ştrampii vreunei piţi care caută alinare în sânul domnului pentru că a supt-o prea tare cu o seară înainte. Dragă ,ţine minte: nu e păcat ce bagi în gură ci ceea ce scoţi... aşa că alungă de la tine obiceiul prost şi nu mai scuipa, înghite!
         Ca o concluzie generală sunt mai mult ca sigur că toţi fumau maraciucă şi aveau vedenii. Cel ce se crede mai curat ca mine să arunce primul cu vorbe sau înscrisuri.

Am zis!

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi