M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, April 23, 2010

Sfârşit de sclavie... pentru moment

       Da dragilor, e vineri, ultima zi de muncă (pentru unii). Acum aproximativ un an am observat la o prietenă bună un obicei frumos, acela ca la fiecare sfârşit de săptămână muncitorească să propună o melodie pentru alinarea rănilor făcute de tastatură, lopată sau mai ştiu eu cu ce lucrează lumea în ziua de azi. Pentru că domnişoara în cauză a întrerupt procesul tehnologic de postare regulată a melodiilor, cu permisiunea ei, o voi face eu de acum încolo.
      Melodia de astăzi este inspirată de... stomacul meu care a plâns cu lacrimi de acid gastric după niscaiva mâncare chinezească. Normal că nu a primit nimic datorită fenomenului numit cost reduction. Aşa m-a învăţat firma aşa fac şi eu!
     Pe principiul tovarăşul şi tovarăşa mănâncă, pentru dumneavoastră puţină muzică (cine e prea tânăr ca să ştie pilda să-mi scrie un e-mail), în aplauzele dumneavoastră le invit pe scenă pe cele care ar fi putut participa cu succes la cina cea de taină, nu de alta dar ar mai fi animat un pic atmosfera:
Trupa cu 12 fete.



Sunt curios dacă v-a plăcut.

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi