M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Saturday, April 24, 2010

Tacsu mă urăşte!

Mda, o dimineaţă ca oricare alta sau... NU. Normal că nu! Soare n-am, ploaie da, căldură ioc (nu dau drumu' la centrală e totuşi aprilie). Peste toate şi net-ul s-a decis să meargă ca o budă. Toţi aceşti factori îmi provoacă o stare de flagelare maximă ce are ca scop incapacitatea de ieşi din casă (da, nici eu nu am înţeles ce am scris). Pe când mă gândeam de ce se întâmplă astea mi-am adus aminte că ieri m-am luat un pic de un anume fiu
Păi normal că azi îmi merge prost, God s-a abonat la blog-ul meu şi a văzut inepţiile afişate şi s-a decis să mă taie de la porţia de soare şi internet care-mi era alocată după un laborios calcul. Păi bine mă God da tu nu mai ştii de glumă... pana mea eşti a toate cunoscător. Nu s-a gândit nimeni să-ţi arate simţul umorului sau măcar să ţi-l cumpere de crăciun? N-am văzut aşa ceva frate... mă rog uite aşa ca să-ţi arăt că nu mă las o să plec cu bicicleta! Sâc!
Poată mă trăsneşte dracului, ar fi şi asta o chestie. În continuare vă las cu părintele Tucker un mare fan al lui God.

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi