M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, April 27, 2010

tovarăşi, avem inspecţie

 Cum în ultima perioadă am avut tendinţe minimale de frecat menta, e normal ca energia înmagazinată în mine să debordeze cumva. Asta se materializează în general printr-o stare de agitaţie generală asociată cu vorbire logoreică la un nivel decibelic destul de greu suportabil.:) Drept urmare ieri mi s-a spus la muncă ceva de genul:
-De la 8 jumate la 9 jumate avem inspecţie (da, exact ca la şcoală). Te rog fii cuminte!
Ok, ok dar... sunt obraznic? Cum dumnezeu aş putea funcţiona la parametri normali dacă nu aş bea cafeaua de dimineaţă asociată cu o binecuvântată ţigară. Şi zic binecuvântată pentru că are tutun care este o plantă lăsată chiar de însuşi cel de sus aici la noi jos. Anyway, m-am trezit de dimineaţă, am făcut duş (da am rupt pactul şi m-am împăcat cu apa şi săpunul) şi amintindu-mi de vremurile de demult apuse mi-am zis: 'Ce-ar fi dacă mi-aş tăia unghiile şi mi-aş lua o batistă cu mine pentru inspecţie?' Eventual când intră descendenţii lui ăla micu în birou să mă prezint ca un şoim al patriei. Era şi normal din moment ce în ditamai democraţia unii acţionează ca nişte comunişti.
A venit momentul în care a sosit clipa şi în sunet de tobe intră în birou echipa fantastică. A fost pentru prima oară când m-am simţit ca la zoo. Era unu' frate şi se ochelărea la mine de parcă nu mai văzuse blond cu ochi albaştri şi fizic derutant. Ce pana mea nene vrei să-ţi fac un număr de actorie, o jonglerie ceva sau poate chiar un hocus pocus. Totul a durat maxim 5 minute şi pentru astea eu a trebuit să fiu cuminte. Acum s-a terminat deci pot să mă retembelesc:D Uraaa!!!

5 comments:

  1. ce pot sa mai zic frate, esti genial, mi-ai inveselit ziua asta care a inceput cu stangu'n perete

    ReplyDelete
  2. Bai Sarmy, cum de nu stiam eu ce talent scriitoricesc sade in launtrurile tale pana acum? U made my day! :)) Pup si vezi cu telefonul ala

    ReplyDelete
  3. aaa si da si tu ceva sa nu mai stau 5 ani pana aprobi tu comentariile si 2 ma enerveaza sa stau sa scriu cuvinte ciudate cand dau comment. so...vezi ce faci si cu asta, ca daca nu venim la tine si te sparge Cenu' :))))

    ReplyDelete
  4. gata s-a rezolvat:)
    cu scrisul nu ştiu ce să zic... sărumâna de compliment?:P

    ReplyDelete
  5. aaa si da si tu ceva sa nu mai stau 5 ani pana aprobi tu comentariile si 2 ma enerveaza sa stau sa scriu cuvinte ciudate cand dau comment. so...vezi ce faci si cu asta, ca daca nu venim la tine si te sparge Cenu' :))))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi