M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, April 21, 2010

Umezeală mare mon cher

După experienţa de duminică, luni am avut parte de una mult mai plăcută dar oarecum nebăgată în seamă de populaţia biciclistă din Braşov. Este vorba despre... sunet de tobe... tan tanan tana Ziua bicicletei 2010 în Braşov. Totul a început frumos cu o mână de oameni dornici să bată un pic străzile din Braşov. Cum nimeni şi nimic nu este perfect nici evenimentul nu a scăpat de această regulă. Am fost sabotaţi de un anume nene de sus care a dat drumul la robinet ca să facă un duş. Pe lângă el ne-a udat şi pe noi umilii lui biciclişti. Unii nu au rezistat şi au făcut cale întoarsă alţii, printre care şi eu, am continuat plimbarea prin ploaia torenţială. Experienţa a fost demenţială cu o singură precizare: m-am murat de m-au luat toţi dracii. Firicele de nisip participau activ la sablarea ouălor şi desigur micşorarea rugozităţii sacului meu. E clar cineva acolo sus nu mă iubeşte:) 
Sper ca data viitoare când se va mai ţine frumosul eveniment să fim mai mulţi şi vremea mai blândă. Ceva imagini de acolo puteţi găsi aici.

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi