M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, April 30, 2010

vine pauza mare!!!

Azi chiar mă gândeam ce frumos era în liceu când aşteptam cu nerăbdare să vină pauza mare care-mi permitea să fumez două ţigări:D. O dată cu înaintarea în vârstă şi trecerea la un nou nivel intelectual (adică eşti handicapat la facultate) pauza mare putea fi orice pauză în care nu aveai chef să te duci la timp la oră sub diferite pretexte care de care mai tâmpite: 'coadă la sendvişuri', 'trafic pe culoar' etc. Acum după ce s-a terminat tot, pauza mare s-a tranformat în combinaţia de două zile de la sfârşitul săptămânii. De data asta e şi mai specială. E ziua muncii, 1 Mai, motiv ideal de a merge la mare pentru unii sau la munte pentru alţii. 
Toată săptămâna m-am bucurat ca un copil că ne dau ăştia liber de la muncă;) Păi cum pana mea să nu-ţi dea măi martalogule dacă sâmbăta la firma ta nu se lucrează. Uneori mă uimesc de cât la sută din mine se află în plop şi desigur, plopul în aer.
Anul ăsta voi merge cu prietenii de la muncă într-un loc special lăsat de însuşi cel de sus pentru destrăbăl culinar. E locul unde aromele bucătăriei româneşti se întrepătrund cu sunetul delicios al vreunui minune, vijelie sau de ce nu, salam (că tot suntem cu bucătăria în cap). Merg la Sfânta Ana şi pentru a rămâne în contact cu the sky spirit, nu de alta dar cine ştie când voi avea nevoie de o pilă sus-pusă:)
Din acest motiv melodia de azi (pentru că e totuşi vineri) are o tentă aparte. Vă las să savuraţi! 
Distracţie maximă de 1 Mai!!!

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi