M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, May 17, 2010

cenuşiu

Au venit norii şi o dată cu ei au încetat să mai apară şi lucrurile bune. De fapt au încetat să mai apară lucruri. Nimic nu merge cum trebuie şi totul parcă stă în loc. Te uiţi pe geam şi totul e cenuşiu de parcă natura empatizează cu starea ta. Eşti încarcerat fără voia ta în casă. Ai vrea să ieşi, să evadezi, să laşi totul în urmă şi să-ţi continui viaţa în alt loc, undeva departe. Şi totuşi nu faci nimic, te complaci în starea asta sperând că mâine va fi mai bine. Unii vor spune desigur că „speranţa moare ultima” şi totuşi, mai există speranţă? Personal mă bucur că mai pot zâmbi în ciuda a tot ce se întâmplă în jurul meu. Sunt conştient de faptul că problemele mele nu sunt nici măcar pe jumătate la fel de grave ca ale altora dar... aşa e omul crede că ce i se întâmplă lui e mai rău decât ce păţesc ceilalţi. Până şi faptul că stau în casă după o zi de muncă mă nemulţumeşte. Aş vrea să ies să mă plimb să-mi macin un pic gândurile, să analizez posibilităţi de revenire dintr-o stare care nu mi-e specifică. Mă influenţează vremea. O fi normal? Mă apasă norii grei de deasupra, mă sâcâie ploaia, mă supără frigul. Cândva, demult, credeam că celor dragi mie nu are cum să li se întâmple ceva rău şi cu toate astea n-au scăpat. Dumnezeul vostru cică mă pune la încercare dar oare cum poţi crede în existenţa cuiva care trece drept fiinţa supremă, bună care şi-a făcut un obicei prost din a chinui oameni. Cei care cred îşi dau singuri cu firma-n cap în momentul în care şi-o iau şi ei la rândul lor pe cocoaşă. Aud scuze imbecile de genul: „mă pune la încercare” sau „sigur ai făcut tu ceva rău de ţi se întâmplă asta”. Minciună! Dezamăgire! am fost învăţat că în momentul în care îi ceri ceva serios şi îţi doreşti cu toată tăria acel lucru el te ajută. Cei care mi-au zis asta sunt mai mult ca sigur că nu se credeau nici pe ei. Speri până în ultima clipă că va fi bine dar nu e aşa. Cu toate astea mă gândesc la cât de plictisitoare ar fi viaţa dacă nu am avea necazuri pe cap. Să trăim într-o Utopia unde totul e frumos şi verde şi mereu proaspăt, un Eden în care evele să nu cunoască ruşinea şi adamii să fie sinceri. O iluzie idioată şi fără pic de substanţă. Mai bine e aici unde la intervale regulate totul trebuie să o ia razna, atât de razna încât să te facă să te întrebi de ce sunt eu eu şi mai ales de ce aici? Norii vor trece şi lucrurile vor reveni la normal sunt sigur de asta. Până atunci linişte şi pace.

7 comments:

  1. ce faci frate ai cazut in oala cu smantana? bine ca ai iesit repede :)

    ReplyDelete
  2. asta era ieri:) acum sunt ok, dar în continuare mă fute vremea:)

    ReplyDelete
  3. mane schimba-mi si mie linku din blogroll te rog

    ReplyDelete
  4. btw, nu vrei un aparat foto? :))

    http://forum.chip.ro/showthread.php?p=952340#post952340

    ReplyDelete
  5. m-a sunat să mă întrebe dacă-l mai vreau asta după ce m-am rugat de el de mi-au sărit ochii:) pe canon-ul meu am dat 1200 de lei şi sunt mega mulţumit de el:) să-i trăiască şi să-i facă pui!

    ReplyDelete
  6. gata ţi-am schimbat link-ul:)

    ReplyDelete
  7. ce faci frate ai cazut in oala cu smantana? bine ca ai iesit repede :)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi