M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Saturday, May 8, 2010

ciocănirea titanilor

E 1 noaptea şi eu m-am întors de la cel mai mişto film pe care l-am văzut vreodată... NOT! Doamne ce porcărie, ce condiţii pe scurt, ce căcat. Ciocănirea titanilor sau cum să rămâi prost şi virgin pe pământ după ce ai mers cu Pegasul. Un film de o mare inutilitate cinematografică. Au stricat ăia pelicula degeaba, cel puţin ăsta e punctul meu de vedere.
Totul a început frumos în faţă la Real cu o ţigară (probabil cel mai bun lucru în seara asta după berea rece). După un timp am intrat în sală şi mi-am luat locul aşteptând să văd un film acceptabil sau măcar să fie ceva atmosferă în sală. Nu a fost să fie deoarece Cityplex-ul s-a gândit că ne e frig şi ne-a băgat în mădulare 30 de grade de-mi venea să-mi dau tot jos (nu am făcut-o ca să nu plece lumea acasă desigur). Revenim, începe filmul. Un sicriu mişto, un bebe, o tipă (bună dar moartă din păcate), un moş, o barcă, ceva cer pe deasupra şi niscaiva apă pe jos. Nimic anormal până aici. Ia moşu' copilul şi-l creşte ca şi cum ar fi al lui dar undeva greşeşte pentru că tânărul ajuns la vârsta pubertăţii nu are chef de sex şi alte alea. El vrea să se răzbune pe Hades păduchiosul iadului că i-a zăpăcit familia când era mic. Din această cauză au dispărut subit toate ţâţele de pe marele ecran şi nimeni, nici măcar Pegas nu a mai avut voie să gândească în această direcţie. Mă rog o serie de întâmplări se perindă prin faţă dar... eroare... imaginea e difuză ca şi cum filmul era proaspăt tras de pe torenţi. Aceasta combinată cu cele 30 de grade şi „calitatea” filmului m-au împins spre un somn adânc (mai rău ca ăia 80+). Probabil toate scenele cu un strop de nuditate s-au consumat în timpul somnului pentru că o dată trezit îl văd pe Perseu care are de ales între a merge lângă tacsu' sus acolo pe Olimp unde mai mult ca sigur ar fi găsit ceva de fu*ut sau să rămână ca un lăbar ereditar pe pământ să o miroasă sub fustiţă pe frumoasa Andromeda. După cum era de aşteptat fraierul emisiunii alege să rămână lache flauşache pe pământ sperând că aia o să şi-o pună cu el la un moment dat. Ia-ţi gândul fraiere şi treci de-i dă în cap că mai mult nu eşti în stare... ai demonstrat-o tot filmul. Sincer... au fost cei mai pierduţi 16 lei pe care i-a dat un prieten pentru mine (mulţumesc Adi).
Sfatul meu: Dacă staţi prost cu nervii nu mergeţi la răpciuga asta de film.

Later edit. Mi-am adus aminte de dimineaţă de melodia de vineri pe care de data asta am uitat să o postez. Din acest motiv doar săptămâna asta va fi melodia de vineri spre sâmbătă cu ascendent în sâmbătă. Here it is, enjoy!

7 comments:

  1. pana sa ma prind ce film era m-a speriat poza. jezuz, alta chiar nu ai gasit???

    ReplyDelete
  2. :)) pe bune? însuşi el al cărui nume l-ai pomenit mi-a zis să pun poza asta:P

    ReplyDelete
  3. ....frumos din partea lui Adi ca a ales sa te plictiseasca cu un film

    meseriash cantecel:)

    ReplyDelete
  4. nu ştia în ce se bagă.. finalul a fost ok totuşi, l-am făcut noi să arate bine:D
    mă bucur că-ţi place cântecelul:)

    ReplyDelete
  5. Intrebarea mea ramane... unde-s titanii in acest film? ca eu am vazut doar zei, semi-zei si o mana de muritori frustrati :D

    ReplyDelete
  6. of doamne când o să înveţi?:)) titanii erau pe spatele peliculei, stau pe invisible:P

    ReplyDelete
  7. of doamne când o să înveţi?:)) titanii erau pe spatele peliculei, stau pe invisible:P

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi