M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, May 11, 2010

dacă te-aş prinde-ntr-o zi...

Orice ştie că lunea sucks când eşti la muncă. Sentimentul ăsta de săckuială continuă cu nesimţire până vineri când deja totul devine ok o dată cu apariţia weekendului. Cum azi e marţi desigur că it sucks:) În cazul ăsta mai dai şi tu cu ochiul pe net ca să dessăckuieşti ziua.
Pe un blog ce-mi place mult am dat peste un desen drăguţ din cale afară care m-a emoţionat. Mi-a adus aminte de momentul când eram în stare să-mi vând sufletul ca să fiu alături de cea pe care o iubeam. În perioada aia mă gândeam de multe ori dacă este posibil aşa ceva, dacă cineva ar face asta pentru mine, dacă eu aş face asta pentru cineva. E 11.05.2010 şi încă mai aştept...
Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
  şi ţi-as săruta talpa piciorului,
nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
de teama să nu-mi striveşti sărutul?

17 comments:

  1. doamneeeee ce dragut esti
    eu te iau acasa :-))))

    ReplyDelete
  2. :)) super tare:) melcul are căsuţa lui, eu de ce să nu o am pe a mea:P

    ReplyDelete
  3. In dimineata zilei in care ti-am descoperit acest minunat blog, ma intreaba tata: "Mai, dar prietenul ala al tau, "Mamaliguta" sau cum ii spuneati voi, ce mai face?"
    Well, de acum o sa-i pot spune ce faci...

    ReplyDelete
  4. :) numai să nu-i dai post-urile în care mă iau de atoatepotentul;)
    btw mă bucur că-ţi place ce vezi pe aici

    ReplyDelete
  5. Băi Puţă! Dacă zici sucks atunci sentimentul nu este de săckuială (cum ziceţi dumneavoastră) ci de săcksuială şi nu-ţi dessăkuieşti ziua ci ţi-o dessăcksuiesti. Capisi? Poate greşesc eu, dar poate NU!?... Esti tânăr, de... Păi de ce să o lingi pe aia la pingele când ai alte locuri mult mai rezonabile, dacă sunt bine spălate (unde mai pui că nici nu rămâne gravidă). Problema e să poată femeia să mergă normal după - adică să nu mergă crăcănatăa sau cu gura deschisă ca să nu-ţi strivească... dacă mă-nţelegi.
    Tot ai făcut ceva ce acest „minunat blog”. Te clacsonează gagicile să te întrebe de prietenii tăi. Drept e că unele te-ar lua acasă (cred că ăstea nu te cunosc destul de îşi asumă asemenea risc).
    Profesorul tău.

    ReplyDelete
  6. =)) sunt impresionat, mă gândeam că aici am să scap de ochiul critic care m-a urmărit doi ani jumate din viaţă:)
    cât despre luat acasă, nu cred că e un risc don' profesor:P

    ReplyDelete
  7. Ar fi. Te ia acasă şi după ce se satură de pupat pe umblătoare (adica incepe sa o gâdile) te dă afară că de... e casa ei.

    ReplyDelete
  8. :) asta cu datu' afară nu merge că-s de păstrat

    ReplyDelete
  9. Un suflet cald si suav, ca o petala de floare de cires primavara... off offf, mai mai! :)

    ReplyDelete
  10. mă tu eşti rudă cu Stănescu:)

    ReplyDelete
  11. Sa fii iubit si sa gasesti ce cauti dar din vasta mea experienta in domeniu eu zic ca nu merita... Pasiunea si zvacul se vindeca si trebuie sa ramai prieten. Concluzie la care am ajuns impreuna daca nu ma inseala memoria...

    ReplyDelete
  12. :) nu cred că voi schimba asta pentru că nimeni nu merită să laşi totul deoparte

    ReplyDelete
  13. Băi, fii atent! Iti ofer o alternativă bărbătescă la treaba aia a lui Nichita:
    „Spune-mi, daca-ntr-o zi ţi-ar creşte un coi în talpă, nu-i aşa că ai umbla în cârje de frică să nu calci pe el şi să iodlăreşti pe stradă?”
    Sunt bun sau...

    Profesorul

    ReplyDelete
  14. =))=)) mi-aş lua scaun cu rotile=)) genială alternativă:P

    ReplyDelete
  15. Temă de meditat:
    „Vine valul şi-mi ia calul
    Şi îl duce în aval.
    Doamne cât de bine-noată
    Soacra-i bine ancorată
    De ce dracu-ai pus-o Doamne sus pe cal?”

    ReplyDelete
  16. =))=)) mi-aş lua scaun cu rotile=)) genială alternativă:P

    ReplyDelete
  17. Sa fii iubit si sa gasesti ce cauti dar din vasta mea experienta in domeniu eu zic ca nu merita... Pasiunea si zvacul se vindeca si trebuie sa ramai prieten. Concluzie la care am ajuns impreuna daca nu ma inseala memoria...

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi