M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, May 3, 2010

sfârşit de săptămână

A mai trecut un weekend, au mai trecut de fapt 3 zile pentru că, nu-i aşa, deja putem include vinerea în weekend (mulţi o fac aşa că nu văd de ce nu aş face-o şi eu). Începând de vineri am fost numai într-o activitate. O scurtă recapitulare nu strică desigur, aşa că vă voi bate la cap cu evenimentele de peste weekend.
Vineri: Muncă desigur dar finalizată cu Masa Critică un eveniment super interesant ce se petrece în fiecare ultimă vineri din lună. Acesta presupune adunarea unei mase de oameni şi când zic oameni mă refer atât la copii de 7-8 ani cât şi la cei mai mari 40+ ce se plimbă cu bicicletele pe principalele artere din Braşov. Totul a decurs ok excepţie făcând momentul când am ajuns acasă şi am deschis congelatorul care era ticsit de câtă „carne” mi-au îndesat şoferii frustraţi din trafic. Sincer cred că îmi ajungea cu succes pentru o ciorbă, două plus ceva tocăniţe şi un desert (sper că există din carne). Cu tot maldărul ăla de mu*****ie aş fi putut să deschid un restaurant cu specific muic-şoferesc.
După asta am petrecut ceva ore în compania lui Wii Fit, tableta magică ce-ţi permite să-ţi lucrezi muşchii dar şi să te mega distrezi. Poate nu aş fi scris despre tabletă dar m-a entuziasmat enorm momentul în care m-am pus pe ea şi mi-a zis că am slăbit. Ba mai mult că sunt în zona OK privind kilogramele. Normal că trebuia şi asta să o dea în bară şi mi-a tuflit un „Îţi mai trebuie -4Kg ca să fii super fit” deci... „cât vrei să slăbeşti şi în cât timp”?. Mi-am pus target un an.. de acum aşteptăm să dispară kilogramele de la sine. Friday over.
Sâmbătă: Simplu ca toată lumea am luat drumul celor fără de frică de carne şi m-am înhăitat cu alţi colegi muncitori la un grătăroi udat din belşug cu bere şi niscaiva ţuică. Locul ales a fost lacul Sfânta Ana, o zonă minunată unde poţi uita de toate problemele şi grijile. Până şi eu care aveam bani în buzunar cum are Sahara apă am uitat de tot şi mi-am pus o dorinţă suflând într-un mic încins: „aşa să-mi fie toate zilele de muncă de acum încolo!!”. Dorinţă stupidă din moment ce mâine (de fapt azi) mă duc la serviciu şi sigur nu mă aşteaptă iarbă verde cu flori şi păsărele alături de mirosuri îmbietoare de mititei şi cârnăciori. Pe lângă mâncare şi relaxare m-am ales şi cu un bronz pe cinste care cred că e mai tare decât cel pe care l-aş fi prins la mare.
Duminică: zi simplă de relaxare, cu încă un mini grătar şi o plimbare pe cinste pe Tâmpa. Un singur eveniment mi-a marcat ziua, în momentul în care coboram un oarecare turist s-a gândit că ar fi amuzant să trimită la vale un bolovan mai inteligent ca el desigur. După cărnurile de rigoare plasate strategic în incinta lui frigorifică mi-am continuat coborârea şi astfel şi ziua.
Sper că la voi a fost la fel de palpitant sfârşitul de săptămână şi a deschis a toate puternicul obloanele ca să vă intre niscaiva soare în suflet şi de ce nu şi în spate.
Peste toate vă recomand o melodie pe care tocmai am găsit-o pe jewtube. Enjoy!

13 comments:

  1. La mai multe weekend-uri pline:***

    ReplyDelete
  2. Îţi mulţumesc. Sper că şi al tău a fost la fel de frumos şi că ai apucat să înveţi ceva:P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Să-ţi fie de bine frate tăbă...

    ReplyDelete
  5. Şi ţie frate, sper că ţi-a fost la fel de bine:) ne vedem mai mult ca sigur la o poză ceva:)

    ReplyDelete
  6. un weekend fain si o sumarizare pe masura:D:*

    ReplyDelete
  7. :D mulţumesc, mă bucur că te-ai distrat:)

    ReplyDelete
  8. Nu stiam ca si in Brasov se umple frigiderul in trafic. :) Poate ajung si eu la vara pe acolo.
    Si imi place planul pe care l-ai facut ca sa dispara kilogramele. Le lasi pe ele singure sa munceasca si sa se topeasca. Asa da!

    ReplyDelete
  9. Dacă ajungi dă un semn, bem o bere admirăm ceva Eve pe Republicii etc:)
    Despre kile... eu încă mai visez să mă pun la somn şi când mă trezesc să am pătrăţele:)) dar cred că mă trezesc prea repede şi nu se realizează transformarea:P

    ReplyDelete
  10. Si eu mi-am luat consola Wii Fit, macar asa ma mai misc si eu

    ReplyDelete
  11. Acum fac activităţi în aer liber nu are rost să stai în casă pe vremea asta.
    btw tu cine eşti....?:)

    ReplyDelete
  12. :D mulţumesc, mă bucur că te-ai distrat:)

    ReplyDelete
  13. Si eu mi-am luat consola Wii Fit, macar asa ma mai misc si eu

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi