M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, May 14, 2010

what's on your mind?

Mda... a venit iar vinerea. A mai trecut o săptămâna şi vor mai trece multe de acum încolo important e să rămâi cu ceva. E ca aia apa trece pietrele rămân. Desigur în loc de pietre putem pune perle şi nu din alea din scoică ci din alea de le auzi la prieteni. Spre exemplu ieri am aflat că un prieten are un fetiş legat de perciuni. Era ceva interesant că doar e inginer: tragi nu ştiu cum de perciunii fetii, se deschide nu ştiu cum gura... chestii d-astea, restul vă las să vi-l imaginaţi. M-am luminat în momentul în care mi s-a zis că nu contează cum spui atâta timp cât tu ştii la ce te-ai referit adică dacă zici, ca fată, că la mine în baie e un ditamai sparanghelul intri la bănuieli nu? ei bine sparanghelul din poveste este un păianjen... Ştiu pare greu de imaginat cum o chestie cu şpe picioare se poate transforma în ceva cu alură penisistică. Pe acelaşi principiu putem spune la îngheţată biscuiţi sau la perciuni pleoape. În fine, e vineri, deci trebuie să avem o melodie. Cea de azi este specială pentru că e de fapt o propunere a unei prietene deci nu-mi pot culege laurii pentru că aş fi descoperit-o eu. Mulţumesc Ema.

4 comments:

  1. nu credeam că mai ai timp să te dai pe bloguri, facebook şi alte alea:)

    ReplyDelete
  2. nu credeam că mai ai timp să te dai pe bloguri, facebook şi alte alea:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi