M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, June 8, 2010

tunsoarea vieţii

Nu ştiu alţii cum sunt dar eu încă îmi mai aduc aminte de frizerul bătrân cu privire blajină la care mă ducea mamaia să mă tund. Urcam timid, chiar un pic speriat pe scaunul din piele neagră pe care nenea punea o băncuţă învelită în acelaşi material. În urechi îmi bâzâie încă maşina veche de tuns şi simt de parcă ar fi ieri furnicăturile ciudate şi metalul rece pe chelie. La final totul era bine şi clientul mulţumit. Eh, ce vremuri. Acum totul e modern, treaba merge repede şi de cele mai multe ori... prost. Ieri m-am tuns. M-am gândit că ar fi cazul să mai dau blana jos din cap, să las un pic gelul la o parte, nu de alta dar tre să mai respire şi părul meu, acum cât îl mai am. Dacă nu aş face asta mi-e că în curând mai rămân cu păr de o baie şi-l voi pieptăna cu prosopul. Mă rog, după cum vă spuneam am fost ieri la frizer. Nu e prima oară când merg acolo d-aia sunt şi uimit de rezultat. M-am pus în scaunul morţii am precizat ca de fiecare dată că vreau să fiu uniform pe tot scalpul şi pierdut la spate. Nu ştiu de ce dar doamna de acolo a considerat că mai bine să bage maşina de tuns iarba ca să mă termine mai repede. Maşinăria dădea vădite semne de oboseală ce au trebuit compesate prin exercitarea unei forţe uriaşe asupra scalpului meu. La un moment dat am avut impresia că vrea să mă tundă direct pe creier aşa de tare apăsa. Probabil asta a fost şi motivul pentru care capul meu sexy a început să semene un pic cu Sahara şi să aibă dune (de păr de data asta). Pe lângă faptul că arată aiurea mai sunt şi generatoare de miştouri din partea colegilor. Noroc că am un şef drăguţ care m-a mai retuşat pe ici pe colo cu foarfecele din dotarea firmei. După program mă duc să mă retuşez exact ca la doctor când tre să te duci iar să îţi interpreteze analizele pe care ţi le-ai făcut. De data asta sper să mă nimerească:)

8 comments:

  1. Deeecii, asa iti trebi daca nu te tunzi in Onesti, e un tip tare priceput la free style, si e si mai ieftin comparativ cu Bv-ul :D
    Data care vine intreaba-ma si iti voi impartasi din tainele stiintelor exacte :P
    Zi faina...si , ia zi...acum ai idei crete, de la dunele astea ? :))))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. =)) idei creţe am avut mereu, acum gândesc în dâmburi:) îţi dai seama că drumul până la Oneşti şi înapoi plus ceva de îmbucat şi băut m-ar face să scot din buzunar vreo 40 de lei. Păi de banii ăştia îmi iau maşină şi mă tund singur, prost ce-i drept dar singur:)) să vezi atunci stil liber:P
    zi faină şi ţie Panseluţă bronzată:)

    ReplyDelete
  3. Vai, dar voi barbatii va duceti la frizer ca la dentist. Cunosc si eu replici gen: "arat ca un recuperator", "sa vezi ce gauri am in cap", "am capul ca o ciuperca", "vai dar mi-a lasat bretonel", iar eu ma uit si ce sa vad: aceeasi tunsoare.
    Asta e "frizerofobia" o boala masculina.

    ReplyDelete
  4. :)) eu zic să faci un desen pe faza asta:P frizerofobia:P ideea e că nouă ne place simetria or în momentul în care tanti cu foarfecele te ciunteşte te cam oftici:)

    ReplyDelete
  5. Cred ca o sa fac, mai ales ca urmeaza o vizita la tuns si pe la mine(el)...si cred ca o sa prind multa inspiratie.

    ReplyDelete
  6. :D d-abia aştept să-l văd:)

    ReplyDelete
  7. un mic sfat - nu te mai tunde la femei - sunt cele mai proaste frizerite existente

    ReplyDelete
  8. he he, mersi! uite la asta nu m-am gândit:P o să caut un tataie din ăla rablagit care mănâncă meserie pe pâine

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi