M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, September 7, 2010

Amendăn

Marţi, cinşpe ceasuri rele şi alte cele nasoale. Desigur ploaie şi un pic frig cu o dâră de soare mânjită pe blocurile din faţa biroului meu de injiner. Ideea e că azi un prieten binevoitor, coleg cu mine de muncă mi-a adus aminte că în cele două săptămâni din germănica am reuşit să-mi fac un cadou: o amendă pentru parcare. Când am primit-o prin sfânta poştă electronică am început să rememorez scena. M-am uitat pe jos, era marcat, m-am uitat în faţă, încă 5 maşini parcate deci... e loc de parcare. Degeaba a venit la mine un bătrânel (care cred că m-a şi turnat ulterior) şi mi-a fluturat în faţă un deget în semn de nu e voie aici, eu aveam marcaje şi semne sfinte că acolo e voie:) Se pare că nu şi uite aşa la două săptămâni după ce m-am întors am primit chestia din poză. Un prieten mi-a tradus drăcia: depăşirea timpului alocat parcării sau ceva de genul. Păi unde pana mea scria că e loc cu parcare limitată. Având în vedere că Koeln-ul este un oraş turistic am pretenţia ca pe stâlpi să scrie chestii şi în engleză. ''Yo mother fucker, you have only 10 minutes to stay here, so do your shit and buzz off''. Ce simplu ar fi. Dar nu că noi suntem nemţi şi ne place cu limba noastră de căcat. Fuşluţing vazdruşţing plm, na întelege inginere ceva.
Acum revenind la prietenul care mi-a adus aminte.... De dimineaţă primesc un mail care suna cam aşa: Servus Alex, vezi că ţi-a mai venit o amendă. Ce pana mea ai făcut frate pe aici. Vă daţi seama că mi s-a urcat sângele în cap că nu mă mai simţeam cu musca pe căciulă. Îi cer cuviincios printre zăce cristoşi şi dumnezei să-mi trimită un scan. El ce face, probabil prăpădindu-se de râs, mă ţine 15 minute pe jar şi-mi trimite mail: uite în ataşament ai copia după amendă. E doar un avertisment pentru viteză, de data asta te-au iertat. Cu mâna tremurândă dau dublu clic pe ataşament (care avea şi nume nemţesc ceva) şi văd asta....


Poftim cultură.:|. Pentru asta promit să-i dau o bere nu de alta dar am râs de mi-au dat lacrimile:)
Acum stau şi mă gândesc dacă pentru parcarea vieţii am dat 15 euro, ultima cât o fi?
Injineru se retrage să facă niscaiva calcule dar vă doreşte o zi fără incidente financiare:)

4 comments:

  1. Imi imi plashe ultima amenda, nu-i rau, ai colegi faini mai injinerule, cu atentia stai mai prost...nitel mai e si scapam si de martia asta!

    ReplyDelete
  2. :) bănuiam că o sî ti sensibilizez panseluţo:) ce-ţi face ţava din baie?
    cei mai faini:P iar cu atenţia am stat prost de când mă ştiu... cred că m-am născut în nori undeva:)

    ReplyDelete
  3. Pariez ca prietenul tipei cu fluturele e un zoolog fericit ca imbina placutul cu utilul :P

    ReplyDelete
  4. nu ştiu dacă e bine ca fluturele să fie bolnav:))):)))))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi