M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, September 2, 2010

Gânduri îngheţate

Brrrr... ce frig al dracului s-a lăsat şi ce-mi mai îngheaţă picioarele sub birou. Da.. a venit toamna singurul anotimp din care iubesc doar mixtura de culori pe care le poţi întâlni peste tot. Galben, portocaliu, roşu şi un pic de verde culori care amestecate îmi excită retina atât de tare încât vărs o lacrimă. Aparatul de fotografiat este de asemenea în extaz.
Azi e şi mai frig (10° pesemne) dar nu dau drumu' la centrală nici dacă mă baţi, mai vreau un pic de căldură naturală. Genul ăla de căldură care nu te toropeşte vara şi care te face să vrei să te plimbi. Genul de căldură pe care l-am întâlnit azi la Oneşti. Yup, am fost în patria mumă să-mi văd persoanele dragi foc: mama, tataia şi mamaia (că tata e în deplasare again:( ). Nu am stat mult ci doar preţ de o vorbă bună, o mâncare decentă la un restaurant frumos şi o plimbare prin minunatul parc. Chiar dacă vântul sufla ameninţător de-mi venea să-i şterg un set de palme imaginare, a fost frumos. Spre deosebire de Braşov acolo deja a început toamna. Cădeau frunzele în parc şi foşnesc a moarte... Raţele de pe lac stăteau înşirate la soare poate poate li se mai încălzeau penele un pic iar eu.... eu visam... Îmi place toamna atunci când nu mă biciuieşte ploaia peste obraji de parcă am făcut vrei faptă rea... îmi place să mă cufund în gânduri şi să-mi fac mini introspecţii...
Aşa aş fi stat azi pe malul Trotuşului cu o carte interesantă în mâna dreaptă şi o ţigară în cea stângă... să-mi fecundeze vântul freza derutantă şi să ascult râul cum curge la picioarele mele. Uneori mi-e aşa dor de locurile alea... De plimbările prin parc şi băile din Trotuş, de roata pe care ne căţăram când eram mici şi făr' di griji, de cireşele de mai de la casa paznicului care de fiecare dată ne fugărea cu vreun obiect contondent în mână, de orele pierdute jucând prinselea pe semne sau cu bicicletele. Mi-e dor să mă întorc la momentele acelea când singura grijă era să nu întârzii acasă ca să nu-mi facă scandal mamaie sau tataie că de „stăteam noaptea brambura pe afară”.
Vreau înapoi la dimineţile urâte de toamnă când, înainte să merg la şcoală, mamaie îmi făcea soldăţei din pâine unsă cu unt. Vreau ceaiul cald din plante culese în timpul verii şi uscate pe mobila veche din lemn dur. Vreau să mă plimb cu autobuzul de Rafo dimineaţa la 7 când nici dracu nu-şi scotea câinele afară dar noi eram trimişi la şcoală.
Nu e corect, de ce trebuie să treacă timpul, de ce cresc şi mai ales de ce se adună responsabilităţile şi grijile? Şi ăsta e doar începutul prietene ar spune unii... aveţi dreptate.
Mă retrag în visare şi vă doresc o vineri fără muncă, griji şi cu soldăţei de pâine de dimineaţă.
P.S. Desigur veţi găsi mai multe instantanee pe feisbuc.

10 comments:

  1. Pacat ca nu mai esti la Onesti, am ajuns si eu in seara asta si mi-ar fi placut sa ne vedem.
    De tigarile fumate in spatele salii de sport inainte de a intra la ore la 7 dimineata, in toiul iernii, cand era un frig de inghetau pietrele nu iti amintesti? Intotdeauna m-am intrebat cum intra fumul ala in voi in astfel de conditii, dar presupun ca numai un fumator poate intelege...

    ReplyDelete
  2. :) sunt multe chestii de care îmi este dor... dar cele pe care le-am expus probabil au avut un impact psihologic mai mare asupra mea:)
    ar fi fost ok să ne vedem la un pahar de vin ceva:)

    ReplyDelete
  3. Daaa, tigarile de la ora 6.40 DIMINEATA erau deosebite.... Intr-adevar, numai un fumtor intelege, iar Sarma stie exact ce vreau sa zic...

    ReplyDelete
  4. Speciale într-adevăr mai ales că următoarele puteau fi acompaniate de o fugă prin lanul de ciment aka. terenul de sport de frica jandarmilor:) Oh...those were the days my friend...

    ReplyDelete
  5. jesus fuck!!!!
    ce draku ai fumat cand ai scris asta????
    citesc de azi za blog dar cand bagi numa chestii de astea melodramatice imi vine sa iau avionul si sa te iau la bataie...
    TB

    ReplyDelete
  6. =))) ola şi ghini ai vinit ăi:) păi am fumat kent lung da nu ştiu prin ce a fost trecut înainte deci nu bag mâna în foc pentru calitatea tutunului:)
    devin melancolic după ce vin de la Moldova de obicei că acolo am 19 ani din viaţă iar în Ardeal doar 6:)

    ReplyDelete
  7. Acum e momentul sa promiti ca la vara cand va fi canicula o sa te bucuri de ea. Pana atunci hai sa mancam niste struguri albi si negri:)

    ReplyDelete
  8. Păi.. nu-mi place nici canicula:( mă moleşeşte:P Vreau să fie o primăvară continuă fără ploi ci doar cu soare blând şi vânt lin.
    Hmmm.... struguri... îs mai buni sub formă lichidă (must sau vin:) ) dar dacă-s de la tine atunci mănânc vreo două boabe:) sau nu era invitaţie la struguri?:)

    ReplyDelete
  9. Acum e momentul sa promiti ca la vara cand va fi canicula o sa te bucuri de ea. Pana atunci hai sa mancam niste struguri albi si negri:)

    ReplyDelete
  10. Pacat ca nu mai esti la Onesti, am ajuns si eu in seara asta si mi-ar fi placut sa ne vedem.
    De tigarile fumate in spatele salii de sport inainte de a intra la ore la 7 dimineata, in toiul iernii, cand era un frig de inghetau pietrele nu iti amintesti? Intotdeauna m-am intrebat cum intra fumul ala in voi in astfel de conditii, dar presupun ca numai un fumator poate intelege...

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi