M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, September 30, 2010

La revedere....

Uite că toamna nu m-a uitat şi după cum mi-a promis a trimis frigul peste mine. Aştept cu nerăbdare să treacă perioada asta pentru că în curând va fi zăpadă şi injinerului îi place să se dea pe schiuri şi să bea vin fiert cu scorţişoară sau ceai cu rom (o bunătate la cabana Postăvaru). Dar până una alta vreau să-i doresc drum bun şi multă baftă unei prietene care pleacă pentru cine ştie cât timp la studii în Italia. Mai mult ca sigur se va descurca şi va face performanţă.
În altă ordine de idei după succesul petrecerii în cinstea lui Jack Daniel azi în acelaşi loc va fi concert Guess Who, băietul care susţine clar şi tare că 'Nu ne-am născut în locul potrivit'. Eu unul d-abia aştept să-l aud live pentru că din studio toată lumea sună bine. Chiar şi injinerul care a cântat odinioară populară s-ar auzi mirific după câteva filtre şi efecte.
Până una alta sper să aveţi o zi frumoasă!
P.S. Pentru că sunt tot timpul cu capul în nori, am găsit un 'club' unde sunt şi alţii ca mine. Dacă sunteţi la fel vă aştept şi pe voi aici

3 comments:

  1. Da, da, Tina cu "Dar-ar naiba-n tine dragoste" si tu cu... ?

    ReplyDelete
  2. :)) Verde garofiţă.... ce vremuri... şi Batista cu muşi... un adevărat hit la vremea aia:)))

    ReplyDelete
  3. :)) Verde garofiţă.... ce vremuri... şi Batista cu muşi... un adevărat hit la vremea aia:)))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi