M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, September 1, 2010

A mai trecut un an

E 1 septembrie şi sunt speriat. Mă gândesc că parcă mai ieri intram pe uşa plantaţiei şi speram să am parte de aceeaşi libertate ca la anteriorul loc de muncă. Nu a fost să fie aşa cel puţin nu la început, reguli peste reguli apăreau de la o zi la alta: nu ai voie să faci nu ştiu, nu e indicat să nu ştiu ce, bla bla bla. Cu toate astea am avut colegi de treabă cu care m-am înţeles din a doua zi (în prima încă ne mai întrebam ce dracu căutăm acolo). Acum e bine... a trecut un an şi sunt mai mare din toate punctele de vedere: am mai multe kilograme, ştiu mai multe chestii, am prieteni... Până la urmă la orice loc de muncă nu cred că este important ce faci ci cu cine. Mediul îl formează pe individ astfel dacă stai numai cu oameni cu capsa pusă vei ajunge şi tu unul dintre ei pentru că inevitabil te schimbă... mă bucur că prietenii mei de la muncă nu sunt aşa. Cu toate astea a trecut cu nesimţire un an de când sunt aici. De când îi fur colegei scaunul când pleacă în deplasare pentru că al ei e mai fain ca al meu, de când stau vara pe terasă la ţigară şi iarna fac oameni de zăpadă tematici, de când colega îmi aranjează biroul în momentul în care nu mă mai văd de hârtiuţe, agrafe, pahare de plastic şi alte cele.
Diseară program artistic la birtul din colţ - mici, cartofi prăjiţi şi bere, ieftin, bun, sănătos.
Mâine iar la muncă: 1 an şi o zi and counting..
Mâine mini vacanţă: pliec la Onieşti să-mi văd muma şi bunicii şi desigur să mănânc cele mai bune bruschete făcute vreodată:D

11 comments:

  1. Cam multe chestii pe biroul tau. Trebuie sa mai faci curat pe birou. :)
    PS: ciocolata mai ai?

    ReplyDelete
  2. Ma bucur din suflet ca ai prieteni la birou si pe deasupra si oameni faini...daca ai sti ce mult conteaza. sa cresti si mai mare!

    ReplyDelete
  3. @anonim - nu ai mâncat destulă?:))
    @panse - sărumâna de urări, să ştii că aşa e şi din fericire pe unde am mai fost am dat numai de oameni buni:)

    ReplyDelete
  4. Felicitari! Nu stiu daca sa-ti doresc sa apuci pensia...
    Si eu implinesc azi 2 ani in campul muncii, am doi ani vechime si muuuuult mai mult par alb decat in studentie.

    ReplyDelete
  5. ohoo în câmpul muncii am mai mult... mulţi mi-au urat un loc de muncă mai bun:))
    felicitări şi ţie!:)

    ReplyDelete
  6. Multi inainte! Salarii cat mai mari, promovari si desigur deplasari cat mai multe....Sa-ti fie bine dragutule:*

    ReplyDelete
  7. sărumâna:) să te audă sfânta şaibă şi mucenicul arc :*

    ReplyDelete
  8. Bah franzela....nu te laudai ca pleci maine la Onesti?

    ReplyDelete
  9. Bă da prost îs.... stai să corectez:)))

    ReplyDelete
  10. oyy fratzie, da nu mai fi asa de deprimat, ani vin si pleaca, ciroza si kilele si firele albe raman
    si oamenii nebuni cu care fumezi cafeau a de dimineta
    da te draq
    TB

    ReplyDelete
  11. =)) păi pentru ăia mă bucur că îi am aproape... chiar dacă manufacturează cafea la filtrul furat de la mine=))))=)))
    ciroză nu o să am pt. că celulele mele sunt gizăz chryeslerice deci omniprezente, super potente, impenetrabile:)
    kile am destule dă-le dreaqului iar fire albe.... încă nu am văzut că s-au camuflat în blonde:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi