M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, September 8, 2010

Sunt fotogenic

Bună dimineaţa! Sau nu...
În postul de ieri râdeam că mi-a făcut colegul poanta, azi îmi tremură mâna pe portofel. Injinerul a reuşit să meargă la o şedinţă foto care l-a costat 15 euro... cam scump ar zice unele guri rele dar uite ce frumos sunt. Aşa gânditor la volan... ţi-e mai mare dragul să mă priveşti. La fel au gândit şi camerele: ''Uite ce drăguţ e nenea şoferul ăla....hai să-i facem o poză''. Din păcate o dată cu poza aparatele au făcut şi nişte calcule rapide şi şi-au dat seama că am depăşit viteza cu 8Km/h.
Ghinionul meu e că acolo regulile nu sunt ca la noi. Dacă scrie 50 păi cu 50 mergi, aici ai voie pân' la 59. Acum stau şi mă gândesc dacă până la sfârşitul anului mai apare vreo amendă.
Astrele se pare că-s împotriva mea. Conjunctura berbec taur afectează racul şi-l predispune la amenzi. Azi dimineaţă am plecat la muncă un pic mai târziu motiv pentru care am zis să iau autobuzul. Convins fiind că mai am un capăt de bilet nu m-a dus capul să îmi cumpăr altul şi am aşteptat cuminte în staţie venirea măgăoaiei albe. A venit, m-am urcat, am scos biletul şi... stupoare, pe ambele capete erau semne clare că au fost deja folosite. Mă uit în stânga nimic, mă uit în dreapta control shit fuck e baba care m-a prins şi acum 3 ani în studenţie, îi recunosc mecla acră oriunde aş fi. Mă scotocesc în speranţa că am totuşi un bilet şi mă duc aşa natural spre capătul autobuzului ca să mai câştig un pic de timp. Da ce spun aşa cu vitejie se întâmpla cu tremurat de picioare. Şoferul mergea ca dricul, dădea prioritate la pietoni şi în sensul giratoriu... n-am văzut aşa ceva.. în loc să se grăbească să ajungă mai repede la prima staţie să cobor din oficiu el avea chef de respectat reguli. Picioarele au început să-mi tremure incontrolabil şi-mi era prea cald  dar.. uite staţia. Ţup şi pe jos de aici tată că nu e de bine. Am scăpat de amenda de la RAT dar am primit-o p-astălaltă. Cine ştie ce s-o mai întâmpla până la sfârşit de săptămână....
Vă salută injinerul frumos şi plin de bani ca broasca de păr!

8 comments:

  1. Hahahahahahahahaahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!
    This is...wait for it, wait for iiiittt.....LEGENDARY!!!

    ReplyDelete
  2. :)) mersi dar legendele costă în puii mei.. nu puteau fi un pic mai ieftine.. bine că nu se lasă cu puncte pe carnet:)

    ReplyDelete
  3. Lasa, cand o sa fii tu bunic, o sa iei pruncii pe genunchi si o sa le spui: "Tataie, sa vezi ce am patit eu cand aveam vreo 25 de ani..." Nepotii o sa se uite la tine si-o sa se gandeasca: "Bunicul a fost tanar?!"

    ReplyDelete
  4. eu cred că o să zică ce ţeapă şi-a luat bunicu:)) pentru 8Km/h....:))

    ReplyDelete
  5. Eu as zice ca esti norocos, zau daca nu! Banii sunt facuti sa circule, da-i in paru' broastei :))

    ReplyDelete
  6. :)) cum le zici tu Panse cum le zici... de banii ăia îmi luam o sticlă de vin:D sau două :P

    ReplyDelete
  7. De ce fugi, de aia nu scapi :)))
    Dar ai ramas cu o poza, nu?

    ReplyDelete
  8. păi am învăţat că nu trebuie să fugi cu mai mult decât scrie într-un cerculeţ roşu pe dreapta:))
    iar poza... e priceless;)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi