M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, September 24, 2010

Vinerea tehnologică

Un post scurt de vineri pentru că injinerul are multă treabă şi puţin timp la dispoziţie să o ducă la bun sfârşit. Promit să vin cu un update despre ce s-a mai întâmplat în ultima vreme şi pe unde am mai umblat. Post-ul ăsta îl dedic mamei mele care de azi dimineaţă are cont de Facebook. Felicitări mamă! A reuşit să şi-l facă singură şi de aceea o admir. Dacă acum vreo doi ani primeam un request pe messenger de la ea acum e şi pe facebook. Mai rămâne să-i facă un cont bunicii şi să se apuce de postat reţete:)
Bucuraţi-vă de soarele tomnatic şi cald acum cât mai este prezent. Weekend frumos!

3 comments:

  1. felicitari mama lui Injineru' (e si asta o moda, pe mine deocamdata ma lasa rece)

    ReplyDelete
  2. e un mod util de a o avea mai aproape (eu stau la Braşov şi ea la Oneşti), mai vede o poză etc.:)

    ReplyDelete
  3. e un mod util de a o avea mai aproape (eu stau la Braşov şi ea la Oneşti), mai vede o poză etc.:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi