M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, October 8, 2010

Brrr... yay

Ola amigos! Injinerul e mega fericit azi că a văzut primii fulgi cum survolau ghiduşi clădirea în care îmi duc veacul. Asta l-a făcut să viseze din nou la pârtiile pline de zăpadă de pe munte. Bine acum pline de zăpadă e relativ că în frumoasa noastră ţară asta înseamnă că poţi să te dai liniştit de la 9 dimineaţa până la 12 după care îţi faci cruci şi te rogi să nu-ţi rupi schiurile/placa. Cu toate astea mi-e un dor nebun de negresele cu multă ciocolată şi rom şi ceaul desigur cu rom de la cabană. Toate au desigur un preţ iar la noi este destul de mare dar până la urmă merită. Mă gândesc serios anul acesta să merg în Bulgaria. Unele păsărele mi-au ciripit că ar fi mai ieftin ca la noi şi mai bine deci cu speranţa înainte.
Până una alta vă doresc un weekend mirobolant cu zăpadă pe munţi şi căldură în oraş:D

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi