M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, October 12, 2010

Ca ftl

De câţi bărbaţi ai nevoie pentru a face clătite? 4 după cum se vede: unu dă la mixer, unu pune făină şi lapte, unu ţine de masă şi ultimul supraveghează procesul. N-are rost să vă mai spun că au ieşit minunate mai ales că printre umpluturi şi smecleuri folosite s-a aflat şi sirop de arţar care este inimaginabil de bun. Poftă am avut, clătitele au dispărut şi am rămas cu dorinţa de a repeta experienţa.
Dacă nu mă înşel zetu (primul de la stânga la dreapta s-a măritat). Casă de piatră tinere şi copii beton pe viitor!!!

7 comments:

  1. :)))
    Mda...Iti spun eu alta :
    De cate fete e nevoie pentru a face clatite?


    De nici una, ca se duc la cofetarie si le cumpara gata facute :))))

    ReplyDelete
  2. nouă ne place să ne murdărim:)) şi să punem muşchiul la muncă:) chiar dacă e cel ocular:))))

    ReplyDelete
  3. clatite cu mixerul!...nu era mai usor sa invartiti masa?

    ReplyDelete
  4. Ba da dar atunci ne trebuiau in spate si 100 de politisti sa schimbe un bec:) macar sa fim in ton:)

    ReplyDelete
  5. Clatite!!! Dar nu v-ati incurcat deloc! Bravo atunci! Nu ati mai lasat si pentru nevestele voastre, sau ele erau la o partida de spart bani si au servit acolo diverse bunatati :))
    Gata, acum au sarit blogeritele pe tine, sunt invidioase. Dar va sta bine sa stii!

    ReplyDelete
  6. :) nevestele?:))) funny one:) don't have any:P
    vă bănuiesc de invidie, sincer şi eu aş fi fost la ce bune s-au dovedit a fi clătitele alea:D când mă gândesc... parcă aş mai face o tură:)

    ReplyDelete
  7. clatite cu mixerul!...nu era mai usor sa invartiti masa?

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi