M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, October 25, 2010

cand toate merg prost

Neaţa dragilor! După cum prea bine ştiţi există momente în viaţa unui om când toate merg pe dos. E ca atunci când se termină uleiul şi pe lângă el şi sarea şi zahărul etc. Pe acelaşi principiu i-au mers şi lucrurile injinerului de dimineaţă.
Dacă ieri mi-a fost somn toată ziua, noaptea când am ajuns acasă mi-a sărit şi ultima picătură de oboseală din corp. Probabil boşorogul Ene s-a plictisit încercând să mă ducă pe tărâmurile lui şi a vrut să-mi dea o lecţie. În condiţiile date am luat somn pe la trei dimineaţa. Nu-i nimic oricum am două ceasuri deşteptătoare mi-am zis când m-am pus la somn.
Ei bine de dimineaţă atât de tare m-au stresat cele două ceasuri încât am considerat că e musai să le opresc de tot. Greşeală! La nouă a sunat telefonul şi pe fir (sau undă) aud o voce:
'Bă, ce faci? Eşti la muncă?'
'Ce muncă? Cât e ceasu'?' (bine că nu am întrebat cine sunt şi mai ales unde)
'E 9 martalogule! Hai repede că avem cafea'
'Oh shit! Vin!'
Am reuşit cu succes ca în 15 minute să mă imbrac, spăl, sun la taxi şi în final să intru pe poarta unităţii. În principiu asta ar fi însemnat că m-am descurcat, dar viaţa e plină de surprize.
Cu somnu'n venă mi-am pus o cafea în care am vrut desigur să pun un pic de zahăr, doar un pic. Din păcate funcţiile de gândire mi-erau afectate de somn şi am încurcat cutiile. Nu ştiu cum dracu' pentru că aia de zahăr e maro şi cea de sare e albastră. De aici trageţi voi concluziile...
O să-mi revin! Îmi spun vocile din cap şi tind să le dau dreptate.
Lunea voastră cum este?
PS Pe feisbuc există desigur o poză cu injinerul şi părul de luni

2 comments:

  1. Ha, asta fu interventie divina, siiiguur!

    ReplyDelete
  2. Intervenţie de care? Divi cum?:)) din fericire pentru mine nu te poate influenţa ceva ce nu există:D
    Probabil este o intervenţie a sistemului nervos prea solicitat pentru vârsta înaintată la care mă aflu:))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi