M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, October 22, 2010

Dacă pierdem îl spargem pe portar

De când am câştigat Cupa Stabilus la fotbal alături de colegii mei parcă am prins puţin şi gustul jocului. Din aceste motive am început ca în fiecare vineri să merg alături de ei să plimbăm mingea pe teren. Vorba vine să plimbăm pentru că eu stau în poartă. Vinerea asta a fost totuşi un pic schimbată. Din vari motive omul este un animal ce poartă în sânge spiritul de competiţie. În momentul în care are impresia că pierde se transformă într-o maşină ciudată al cărei singur scop este să câştige indiferent de metodele folosite. Asta s-a întâmplat şi acum când colegii speriaţi de ceea ce povesteam mai sus au început să joace uşor brutal. Din acest uşor brutal eu am ieşit cu mâna stângă dată peste cap de două ori şi cu degetul mare de la piciorul drept de culoarea prunei proaspete şi dimensiunea unui cartof tânăr. Nu susţin acum că aş fi cine ştie ce portar dar nici să fiu atacat de minge în halul ăsta nu meritam. Cu toate astea chiar şi olog am reuşit să scoatem un egal onorabil în faţa unei echipe ce scoate la înaintare numai „valori”. Vinerea viitoare urmează alt episod din cartea: „Dacă pierdem îl spargem pe portar” scrisă de inji. Weekend frumos vouă.
PS Dacă vreţi să vă faceţi o idee asupra felului în care s-a jucat, luaţi poza de intro drept ghid.

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi