M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, October 11, 2010

Dumnezeu, Nostradamus şi Baba Vanga

Hola chicos y chicas. Injinerul este suprins azi la fel cum a fost suprins şi ieri;). După multe revelaţii pe care le-a avut printre care şi faptul că la centrală dacă învârteşti de buton curge apă caldă prin calorifere a venit rândul celor mistice să-i survoleze viaţa. Vorbesc desigur despre tătuţul de pe norişor şi instrumentele  lui transmitere a informaţiilor Nostradamus şi Baba Vanda.
Duminică am fost la mănăstirea de la Şinca Veche. Am fost clar impresionat de arhitectura interesantă (acoperiş din lemn, gard împletit ce se întinde pe sute de metri etc.) numai că la un moment dat când vroiam să prind nişte cadre interesante cu interiorul clădirii din spate am fost acostat de o măicuţă cam timidă aşa la prima vedere. După cum mă aşteptam mi-a vorbit despre dumnezeu dar nu oricum cu ea ca exemplu clar al lucrării lui măreţe. Despre ce e vorba? Conform spuselor femeii în negru (măicuţa nu moartea) până la vârsta de 8 ani a avut parte de 7 operaţii, după care doctorii i-au spus că nu mai are nicio scăpare. Daaaar din văzduh veni un porumbel voiajor, pentru că la dumnezeu nu s-a inventat sms-ul, email-ul, facebook-ul sau alte drăcii şi i-a spus măicuţei că trebuie să se ungă cu ulei sfinţit tocmai de însuşi preafericitul Mandarie sau Nectarie, mă rog un fruct pe acolo. Şi uite cum prin minune ea stă în faţa mea şi poate să-mi povestească toate acestea. Răspunsul meu a fost inevitabil: 'V-aţi gândit vreodată că cele enşpe operaţii stau la baza faptului că puteţi merge azi?'. Desigur mi-a întors-o direct ca la box: 'NU! Dumnezeu şi Nectarie m-au ajutat. Iar dacă crezi destul de mult te va ajuta şi pe tine?' Să mă ajute să ce doamnă? Când eram acolo băiet de biserică şi mă rugam să aibă grijă de mama.. ce-a făcut el? Mi-a dat cu tifla. 'Vai dar nu e adevărat că te-a pus de fapt la încercare' şi în continuare bla bla cre(ş)tin pe care am refuzat să-l asimilez. Cine vrea să creadă, să creadă, e problema lui.

În continuarea episodului de ieri aflu că Nostradamus şi nu ştiu ce babă de prin Bulgaria au prezis că pe 11 noiembrie se va stârni un nou război mondial, al III-lea la număr. Serios? vreau argumente! Şi unele solide nu aşa de dragul lelii că dacă nu mă înşel, până acum tot rahatul aberat de idioţii cu titlu de doctor în preziceri a fost după ce s-a întâmplat un anumit eveniment. Buei incompetenţilor dacă vă lăudaţi că descifraţi prostii în boabele de porumb din rahat de ce nu le spuneţi înainte? De ce tot timpul apar prostiile astea mediatizate după ce se întâmplă. Păi, mersi frumos. Aşa pot să aştept şi eu vreo 3 ani în care se întâmplă evenimente (pentru că nu se poate să nu se întâmple nimic) scriu la repezeală o carte idioată în care pun nişte anagrame din care să reiasă evenimentele trecute şi mai pun vreo două la başcă aşa cât să sperii sufletele slabe şi creierele proaste. Gata Tăbălae prezicătorul spune că-n 2011 pe 1 ianuarie reţeaua Vodafone va fi blocată din cauza unui fulger care va lovi VLR-urile. Hmm... sună a bulshit dar sunt sătul de aberaţii mediatizate excesiv, de inculţi îndobitociţi care altceva mai bun nu au de făcut decât să creadă toate tâmpeniile avortate de nişte indivizi care ştiu cum să manipuleze masele. În definitiv şi la urma urmei bravo lor iar din partea mea poa' să se arunce toţi de la etaje pe 11 noiembrie atâta timp cât niciunul nu-mi pică mie în cap (sau celor apropiaţi mie). Ce mi se pare în schimb trist e că sunt oameni care se ghidează după prostiile astea şi sunt speriaţi că ceva rău li se va întâmpla (de exemplu)

Lăsaţi idioţii să vină la mine căci mare e grădina mea şi tot mai am loc de proşti în ea.

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi