M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, October 14, 2010

M-am însurat



Cum ieri a fost suit up day am reuşit să-mi conving câţiva colegi de muncă să ne îmbrăcăm frumos la costum să fim şi noi în ton cu lumea:). Toate bune şi frumoase până în momentul în care injineru' a trebuit să-şi calce cămaşa. Cum acest procedeu se întâmpla foarte rar până acum (iar în ultimii 5 ani deloc) e normal că nu am ştiu ce trebuie să fac. Fiind sub presiune nici nu m-a dus capul să caut pe Goagăl metode de călcat hainele. Şi uite aşa m-am ales cu o cămaşă călcată... în picioare pentru care mi-am luat calificative negative de la colegele de muncă dar na, am scăpat având în vedere că aveam şi o vestuţă.
Nodul la cravată m-am descurcat să-l fac:D (mulţumesc pe această cale aplicaţiei How To Tie a Tie de pe iPhone). Şi uite aşa am ajuns la muncă, cu o cămaşă supărat de şifonată şi un nod perfect:). Când am intrat în birou colega Alina şi-a dat seama că lipsea ceva: floarea din piept. Cum poate să fie ginerică fără floare în piept (şi nu pe piept răutăcioşilor). Astfel m-am procopsit cu cea mai mişto floare făcută dintr-o frunză de nuc şi o foaie din ziarul Transilvania Express. Aranjamentul era perfect şi nunta putea să înceapă. Desigur nu în timpul programului când am muncit ci după, la Ceasu' Rău. De acum începe partea frumoasă.


După ce ne-am adunat cu toţii am fost vizitaţi de lăutarii localului care văzând costumele de pe noi au considerat că e rost de ciupeală şi bani. Eugen (care se presupune că era naşul meu) i-a îndrumat frumos pe cântăreţi spre ginerică (adică eu). Şi au început băieţii să dea din scripcă iar eu să adun bani de la masă ca să îi plătim. (Dragoş, cu părere de rău, nu o să mai vezi restul de la bani). Acum stau şi mă întreb cât de lăutari eşti tu lăutare dacă nu ştii nuntă de boieri. Noroc cu injinerul avea aifonul la el şi le-a pus clipul de pe youtube ca să audă şi ei acordurile. Au ars-o băieţii ca la nuntă:) Am chiuit, am băut şi m-am distrat ca la Moldova la nuntă:). Deci să fim înţeleşi eu m-am însurat şi Virgoş mi-e naş:)))
Mulţumiri băieţilor care au venit: Neagu, Papi, Virgoş, Hrini, Vidri, Ciprică, Bobo, Dragoş, Claudiu, Silviu
Drum bun lui Hrini
Însănătoşire grabnică lui Virgoş
Mulţumiri lui Alfred pentru că a plătit:)
Nu uitaţi niciodată: VIAŢA ESTE FRUMOASĂ


Fotografii spontane realizate de Mihai Vidrean

14 comments:

  1. BINEEEEEEE MOOOOOOOOO...............TO ASA SI-ASA SI IAR ASA............ HAHAHAHAHAH LA LAUTARI........CE AMINTIRI.....ERAM SI EU MIC SI..... SANATATE DOAMNE AJUTA !!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Sa traiasca Ginericaaa si toti prietenii lui fie ca au fost acolo sau nu:)

    ReplyDelete
  3. Casa de piatra, si cat mai multe clatite sa faci ca un barbat insurat ce esti!

    ReplyDelete
  4. Daca m-as insura clatitele ar iesi din sfera mea de activitate:)) d-aia imi place single:)

    ReplyDelete
  5. he heee...acuma ca te-ai iinsurat poate scapi si tu de problema asta dificila intitulata "calcatul hainelor" :)))
    iar daca totusi nu te descurci, apeleaza la nasu Viragos, ca siguur o sa te invete :)))))

    ReplyDelete
  6. naşu Virgoş nu cred că se pricepe:)) dar acum am găsit pe goagăl cum se face:))))

    ReplyDelete
  7. Deci cu camasa nu-i bai ca nu stii sa calci, daca tot esti proaspat insurat. Sau asa ar trebui sa fie parca...

    ReplyDelete
  8. Astept cu interes fierul de calcat care calca singur. Am zis!!!

    ReplyDelete
  9. Nenea...ejti nebun, si noua nu ne-ai prezentat-o pe nevasta?! sau era deja pusa pe treaba la masa de calcat? :))
    Inji rulez, faina culoarea camasii...noh, si...faraaaaa nuumaaarrr!!!
    Saptamana fantastica!

    ReplyDelete
  10. era la masă cu noi nevastă-mea, mă ajuta să duc cana la gură:))
    nu ai mai dat niciun semn:(
    mersi, şi ţie la fel să-ţi fie!

    ReplyDelete
  11. dar de nunta de la mine
    http://zbateri.blogspot.com/2010/10/ingineria-dracului.html

    ReplyDelete
  12. mersi prinţesă:) l-am savurat:)

    ReplyDelete
  13. era la masă cu noi nevastă-mea, mă ajuta să duc cana la gură:))
    nu ai mai dat niciun semn:(
    mersi, şi ţie la fel să-ţi fie!

    ReplyDelete
  14. naşu Virgoş nu cred că se pricepe:)) dar acum am găsit pe goagăl cum se face:))))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi