M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, October 29, 2010

scurtă de vineri

Hola amigos, da, iar e vineri, iar a trecut o săptămână, 7 zile, nenumărate ore, minute, secunde... E vineri şi soarele îmi bate disperat în spate încercând să-mi atragă atenţia că vezi dragă dom'le el e sus pe cer. Din păcate e singur fraierul că norii au întârziat la întâlnire. Mi-e milă de el într-un fel.... Eu îl înjur că-mi diminuează vizibilitatea la monitor, altul se ia de el că nu e suficient de puternic şi afară e tot frig. ce mai.. are frigiderul plin acasă. Dar nu contează astăzi este o zi frumoasă de toamnă. Bucuraţi-vă de ea cine ştie câte vor mai fi aşa.
Vă las că injinerul are treabă...
Sfârşit de săptămână însorit dragilor!
Foto: http://4.bp.blogspot.com

10 comments:

  1. Weekend placut si tie, si nu te mai supara atat pe soare, ca saracul.... face si el ce poate:)

    ReplyDelete
  2. Soarele nu e fraier decat in zilele toride de vara, prea se labarteaza atunci...
    ce fotografie frumoasa!
    Distractie buna dupa ce termini treaba!

    ReplyDelete
  3. andreea îi pocnesc două de-şi revine imediat şi-mi dă căldură când vreau căldură :)))
    prinţesă atunci îşi dă în petec;), distracţie plăcută şi ţie (recomand plimbări uichendul ăsta:) )

    ReplyDelete
  4. Pai pocneste-l bine atunci, ca azi dimineata aveam gheata pe masina

    ReplyDelete
  5. AAAAAAAAA, te-am batut. Mama ta e fan Ea si El!!!!! IIIIIIhhhhhaaaa!:)))

    ReplyDelete
  6. =)) ajung eu la Oneşti:)) facem educaţie:))

    ReplyDelete
  7. uite si tu cum a raspuns El...nesimtire curata!

    ReplyDelete
  8. uite si tu cum a raspuns El...nesimtire curata!

    ReplyDelete
  9. Soarele nu e fraier decat in zilele toride de vara, prea se labarteaza atunci...
    ce fotografie frumoasa!
    Distractie buna dupa ce termini treaba!

    ReplyDelete
  10. Weekend placut si tie, si nu te mai supara atat pe soare, ca saracul.... face si el ce poate:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi