M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, October 1, 2010

Viaţa e frumoasă...

Vineri la birou cu o mahmureală puternică şi un zâmbet tâmp pe faţă (încerc să par viu desigur). Mă gândesc la cât de tare m-am distrat aseară şi cât de mult mi-a plăcut să mă destrăbălez fără să-mi pese de nimeni şi nimic. Da, viaţa este frumoasă.. Am strigat asta în gura mare şi o voi mai striga pentru că ăsta este adevărul şi trebuie spus. Acum nu vă imaginaţi că sunt lipsit de griji şi probleme pentru că nimeni nu e. E ca şi cum ai spune că ceva este perfect. Dar între toate grijile se strecoară din ce în ce mai des momente de fericire maximă alături de prietenii mei.
Aseară mergeam la unul dintre ei şi pe drum am avut parte de un moment care m-a şocat. La ora 11 noaptea pe un frig de te rugai să nu te pălească vreun şuşu că ar fi ieşit cubuleţe, o bătrânică stătea pe o bancă la vreo 100 de metri de piaţă. Nimic neobişnuit până în punctul în care am trecut pe lângă ea şi a vorbit: '-Maică nu vrei un ardei, un gogoşar? Mai am câţiva şi vreau să plec acasă....' Am rămas mut. Tot ce am putut să scot pe gură a fost: '-Nu mulţumesc.' De ce nu m-am oprit să-i dau 1 leu nici acum nu ştiu. Pentru câteva momente m-am simţit vinovat că nu am făcut nimic dar până la urmă necazurile bătrânicii nu au nicio legătură cu mine. Îmi pare rău pentru ea dar viaţa mea trebuie să o trăiesc fără să-mi pară rău că sunt fericit. Mă simt bine şi viaţa e frumoasă de ce să îmi fac mea culpa pentru asta? Poate sună egoist din partea mea dar ăsta este adevărul. Fericirea este un amalgam ciudat de evenimente, oameni şi trăiri. Nu contează că ai ieşit cu prietenii la o bere sau cu familia la o plimbare în parc dacă te face să te simţi fericit este perfect.
Deci dragii mei, trăiţi-vă fiecare clipă în felul în care consideraţi voi mai bine fără să vă pară rău dacă vă simţiţi în al nouălea cer. Până la urmă viaţa e frumoasă....

17 comments:

  1. totusi....usor egoist...not nice!

    ReplyDelete
  2. am recunoscut că sunt puţin egoist dar până la urmă nu am nicio vină pentru ce i se întâmplă... viaţa e frumoasă dar grea pentru unii dintre noi

    ReplyDelete
  3. U're right, dar la tine am vazut mai putine postari de-astea, optimiste... S-a schimbat ceva? ;;)

    ReplyDelete
  4. Da Adina, mi-am schimbat modul de gândire. În capul meu a fost o revoluţie care s-a finalizat cu ieşirea neuronilor în stradă şi dărâmarea dictaturii vechi.:) The old Sărmă is back and hopefully for a long time:)

    ReplyDelete
  5. Ma bucur mult pentru tine, sper ca nu un lucru rau ti-a provocat schimbarea...

    ReplyDelete
  6. cui pasa ce l-a motivat???
    orice schimbare e buna
    (bine, sper ca nu a fost o extinctie in masa a neuronilor dupa o cata-clisma alcoholica)
    TB

    ReplyDelete
  7. tibiii san de când nu te-am mai auzit
    @adina tibi are dreptate nu contează ce m-a schimbat ci contează că s-a întâmplat
    @tibi eu oricum nu am avut niciodată toate ţiglele pe casă dar acum parcă o mai luat vântul vreo două:)))

    ReplyDelete
  8. La fix, postarea ta!
    Esti membru al C.C.N, ai si legitimatie, v.aici:
    http://zbateri.blogspot.com/2010/10/membrii-clubului-cu-capul-in-nori.html

    Verifica si rubrica din stanga si daca doresti alt link, sa-mi zici!

    ReplyDelete
  9. hehee le-am văzut:D am comentat la tine:P
    e ok link-ul imediat te postez şi eu la mine în blogroll:) sugestie: vezi din setări că poţi să modifici cât apare din textul updatat de pe bloguri (se încadrează mai bine), just a thought:D

    ReplyDelete
  10. aaaa te pusesem deja în blogroll:))) my bad:P

    ReplyDelete
  11. he-he, te pui cu injineru'?
    ref. setari, asa am vrut, deocamdata e loc destul, poate mai modific dar mersi, orice sugestie e binevenita, am si o rubrica permanenta: http://zbateri.blogspot.com/2010/05/schimb-de-experienta-blogspotcom.html

    ReplyDelete
  12. aşa e... iar la un pahar de vin se face chiar magnifică:)

    ReplyDelete
  13. aşa e... iar la un pahar de vin se face chiar magnifică:)

    ReplyDelete
  14. hehee le-am văzut:D am comentat la tine:P
    e ok link-ul imediat te postez şi eu la mine în blogroll:) sugestie: vezi din setări că poţi să modifici cât apare din textul updatat de pe bloguri (se încadrează mai bine), just a thought:D

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi