M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, October 21, 2010

Vreau cafea



De vreo două ore soarele se tot joacă în spatele meu când apare şi mă încinge când dispare şi mă răceşte. De vină nu e el săracu' ci eu că mi-e atât de lene încât nici jaluzelele nu vreau să le închid. Cu toate astea aş bea o cafea... O cafea bună de tot cu arome ciudate şi greu de refuzat de papilele mele. De fapt în spate e creieraşul meu pe care orice iz de almond, mentă sau scorţişoară îl fac să tresară. După ce termin munca pe plantaţie asta voi face, mă voi duce la cafeneaua mea şi voi savura o cafea tare şi aromată. Bine acum nu vă imaginaţi că e chiar a mea:) e a lui Edi dar nu contează că mă simt tare bine acolo. Acum nu vreau să-i fac reclamă dar e frumos locul, cel mai mult cred că îmi plac scaunele de la geam pentru că printre două fumuri de ţigară pot să mai văd un trecător grăbit, o femeie frumoasă (mai multe chiar), un beţiv ce parcă stă să cadă, pe meşterii ridicători de maşini sau, puţin mai aproape de sufletul meu, culorile pastelate de pe tâmpa. Bună şi toamna asta la ceva, îmi vopseşte geamul de la cafenea în tonuri ce se potrivesc cu aroma cafelei şi a fumului de ţigară... Şi dacă tot vorbim de ţigară mi-am adus aminte de o marcă ce m-a dat pur şi simplu peste cap. Întâmplător tot la cafenea le-am descoperit. Black de la Djarum sunt ţigările pe care le-aş fuma tot timpul. Şi acum simt gustul uşor de scorţişoară şi aud sunetul pe care îl scot când ard. M-am decis vreau o ţigară Black şi o cafea cu almond. Mă despart de ele doar câteva ore...
Voi ce cafea preferaţi? Şi dacă sunteţi fumători ce vă place să fumaţi?

11 comments:

  1. nu fumez dar cafea consum cu spor
    si da, am retinut; la Brasov o sa merg la cafeneaua ta (a lui Edi, nu conteaza; dupa pofta cu care te gandesti la cafea se vede ca-i buna cafea acolo

    ReplyDelete
  2. este fenomenală mai ales dacă ştii să faci alegerile cum trebuie:D dacă aş avea posibilitatea dimineţile mi le-aş petrece acolo aberând într-un document word pe post de ciornă:)

    ReplyDelete
  3. da, partea cu aberatia in Word e la fel de placuta ca si cafeaua

    ReplyDelete
  4. Tigari Black de la Djarum? Astea au scortisoara sau cum sunt, parca as fuma si eu una de-asta.

    ReplyDelete
  5. Ba sunt fenomenale:) le gasesti la sellgros:)

    ReplyDelete
  6. te descopăr si talentat...la scris :p

    ReplyDelete
  7. mersi frumos:) înseamnă mult mai ales că aprecierea vine din partea unei domnişoare profesoare de limba şi literatura română:)

    ReplyDelete
  8. EU NU TE MAI CITESC...nu te mai suport, pai cuuuummm naiba sa mai am eu acum chef de munca? Parca-mi gadila narile un miros de scortisoara amestecat cu izul unei cafele bune..eheee

    ReplyDelete
  9. :)) panse o dată ce ai gustat din licoarea zeilor e normal că ţi-au rămas întipărite toate aromele undeva pe circumvoluţiuni:P te aştept cu drag la o nouă cafea.. de data asta poate mai bună ca precedenta:P

    ReplyDelete
  10. Ba sunt fenomenale:) le gasesti la sellgros:)

    ReplyDelete
  11. este fenomenală mai ales dacă ştii să faci alegerile cum trebuie:D dacă aş avea posibilitatea dimineţile mi le-aş petrece acolo aberând într-un document word pe post de ciornă:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi