M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, November 3, 2010

Ai dreacului chinezi

Una scurtă şi furioasă de la injinerul....
Se făcea că azi când am ajuns la muncă aveam o tonă de e-mail-uri primite pe iPhone. Îmi scot ochiul de sticlă, mi-l arunc pe ecranul telefonului şi... stupoare! O mulţime de mesaje de confirmare de care habar nu aveam. Contul meu de gmail băgase spam la greu... Am sunat un prieten să văd dacă şi el a primit mesaje de cacao. Normal că nu a scăpat în schimb a avut vigilenţa să dea o căutare pe google după link-ul pe care îl primise. Veşti proaste.. contul meu fusese deturnat (de parcă aş fi cine ştie ce mare vedetă:) ). La rându-mi am verificat locaţiile de unde a fost accesat contul şi am descoperit ce puteţi vedea în poză... da mă ai dracului constipaţi cu ochii mici îmi umblă mie la cont.
Soluţia imediată a fost, la recomandările lu' gugăl, să-mi tai legăturile cu alte site-uri şi să schimb parola. Nu-i vorba că aveam una frumuşică de 13 caractere cu tot cu cifre care m-a slujit mult timp. Dar na, acu tre să-i zic gudbai phă!
Cu această ocazie am găsit o aplicaţie foarte mişto pentru aifon ce are şi un client pentru desktop: SplashID. Aceasta poate genera şi păstra datele de autentificare de la toate prostiile pe care le folosiţi. Aşa că de acum voi avea seiful meu cu parole, sâc gălbejiţi infecţi! Inji v-a rupt şi de data asta:D
PS. Dacă aveţi cont de gmail aruncaţi o privire pe locaţiile de unde a fost accesat contul vostru, nu de alta dar să nu aveţi surprize ca mine:)

2 comments:

  1. Iti recomand KeePass, e super tare si e free. Nu stiu daca e si pentru iPhone.

    ReplyDelete
  2. dintr-o lene nemărginită nu mă uit pe net să văd ce e cu asta:) deci spune-mi tu:P

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi