M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, November 25, 2010

Cafea specială


S-a lăsat seara peste Braşov şi o dată cu ea şi frigul. Dar nu orice frig ci din ăla de te face să vrei să-ţi iei 5 rânduri de hain e pe tine şi tot să plângi că ţi-e rece. Pentru că fac economie la căldură acasă m-am gândit să vin la Cafeteca să le consum lor căldura. Ei, de aici încep lucrurile frumoase. De câte ori îmi fac apariţia şi este Marius pe tură, am ocazia să beau unele dintre cele mai bune mix-uri de cafea. Acum nu ştiu dacă mă foloseşte pe post de cobai sau nu, cert e că îmi plac de fiecare dată combinaţiile făcute de el. Vorba lui: „lingi pe unde iese frate”. Sincer nu mă interesează dacă sunt subiectul vreunui experiment ciudat atâta timp cât simţurile îmi sunt încântate de asemenea arome. Nu vreau să vă fac în ciudă dar aşa îmi este de bine la căldură, cu o cafea excelentă în faţă pe care o savurez pe ritmuri de Buika...
Cum cine-i Buika? Uite aici:

8 comments:

  1. super tare Marius asta ))))

    ReplyDelete
  2. bine mă:)) lauda de sine nu miroase a bine:)

    ReplyDelete
  3. omg:) Pt 10 min as vrea sa fiu in bv...buika in cafeteca....hmmmm perfect

    ReplyDelete
  4. hai juma de oră să ai timp să şi savurezi cafeaua:)

    ReplyDelete
  5. ti-am facut eu ceva rau, spune?!
    exact de combinatia asta de cafea aveam pofta... dar nu in poza!

    ReplyDelete
  6. păi, fă-ţi bagajele şi hai la Braşov:D

    ReplyDelete
  7. mai rabd pana e zapada multa
    uf, da ce bine arata...si, ti-a ramas spuma dulce pe mustati?

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi