M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, November 25, 2010

Cartofi gratinaţi

Acum ceva vreme m-am uitat pe un blog culinar ce mi-e drag şi am văzut cum poţi face minuni din câteva ingrediente. Din lipsă de somn am încercat şi eu reţeta. După cum vă puteţi imagina nu am stat lângă cratiţă tot timpul pentru că aveam alte chestii de făcut cum ar fi un joc de Call of Duty Modern Warfare 2. Astfel printre două împuşcături şi capete împrăştiate pe pereţi am curăţat cartofii fierţi de coajă şi ouăle. Am feliat totul şi am început să le aşez inginereşte în vasul termorezistent. Niscaiva caşcaval ras deasupra şi ceva smântână au completat simfonia de arome. Ţac în cuptor preţ de trei jocuri. Nu am avut chef să fac mai mult de o poză (şi aia cu telefonul). Ăsta e produsul terminat:) Nu vreau să mă laud dar.... cvadruplu orgasm bucal scrie pe mâncarea asta:)
Pentru că a nins în Poiană şi simt cum se apropie sezonul de ski, vă doresc o zi mirobolantă cu ninsoare:D

3 comments:

  1. gay... oragasm singur? bad...bad....bad boy.... ;)))) sa ti fie de bine.... mie mi ai lasat ceva??? :D

    ReplyDelete
  2. :)) mai este niţel că mi-am luat la muncă:) vrei?:)

    ReplyDelete
  3. gay... oragasm singur? bad...bad....bad boy.... ;)))) sa ti fie de bine.... mie mi ai lasat ceva??? :D

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi