M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, November 11, 2010

De ce sunt plaje...



Mda, sunt bolnav... bolnav de dot, mă dor gâtul, capul, ochii... tot corpul... aberez destul de mult şi uite că prefer să o fac şi în scris.
Plaja este conform DEX-ului o porţiune de teren de pe malul unei ape, în special al mării, acoperită cu nisip, unde se fac băi de soare. Da, porţiunea de teren venită, după spusele unora, din coasta lui Adam poate fi acoperită cu nisip. Desigur pe ea pot sta toţi oricând oricum, oameni să fie. Ceea ce nu înţeleg eu de ce o plajă virgină îşi pierde cu timpul frumuseţea interioară, devine o plajă matură, uzată, murdară. Desigur sunt şi excepţii de la regulă dar atunci îşi pierd şi calitatea de a fi plajă.
-Eşti o plajă! i-am urlat cu disperare acum mai bine de un veac. 
Am sperat că o dată cu urletul meu va veni o echipă de salubrizare şi o va curăţa, şi va ajunge din nou plaja mititică pe care o ştiam. Plaja mea pe care nu stăteau toţi la taifas mâncând seminţe şi scuipând. E simplu să scuipi pe o plajă pentru că saliva dispare repede acoperită de nisip. Din păcate nu a venit nicio echipă de curăţenie şi plaja s-a murdărit şi mai tare în timp. A prins viaţă, o viaţă cenuşie plină de frustrări şi tristeţe. Din când în când mai răsare soarele peste ea şi atunci se bucură, uită că vor toţi să o calce şi să o pângărească, uită cât de fadă va deveni în câţiva ani şi că  nisipul ei nu va fi tot timpul la fel de fin.
De ce sunt plaje?
De ce trebuie să te îmbie cu micile sau marile lor deluşoare de nisip, pentru ca mai apoi să te lasă baltă şi să te usuci de tot la soare. Te învăluie, îţi dau cu nisip în ochi, te dezorientează şi apoi... dispar. Ai impresia că a fost un vis dar... NU! E realitate, te-ai tăiat într-o scoică, te doare de mori şi cu toate astea în loc să te ajute să te ridici de duce aproape de apă ca să te îneci. 
Te ridici revigorat de răceala apei şi în loc să cauţi altă plajă te duci tot la cea veche... De ce? Pentru că aşa sunt oamenii proşti şi orbi.
- S-a dus dracului plaja ta tinere, toţi o folosesc. Mergi de caută alta! spun vocile trecătorilor de pe faleză. Unii sunt singuri, alţii au plaje alţii au doar fire de nisip pure. D-astea vreau şi eu! Chiar dacă la un moment dat şi astea se transformă în plaje dar măcar ştiu că pot să pun un gard înainte să nu o calce şi alţii... să fie doar a mea... plaja mea.
 Mă trezesc anevoios. nu mai este nimeni în jurul meu. fiecare şi-a găsit plaja lui. încep să culeg scoici. plaja nu mă lasă. văd o scoică departe dar până acolo mai e mult. mă las păgubaş. plaja nu mă mai vrea.

Îmi dau două palme şi mă trezesc! Aşa fac de fiecare dată dar un coşmar bine pus la punct nu pleacă cu una cu două. 
Au trecut 41,990,400 secunde de când plaja mea şi-a întors dunele de la mine... şi încă mai trec....
De ce sunt plaje?, pentru că fără ele marea ar fi departe şi nu ai putea să-i simţi umezeala, sarea, spuma sau valurile line de la mal. D-aia!

23 comments:

  1. :) as mai sti si eu un motiv pentru care exista plaje!!!

    PS. si Hrini stie :p

    ReplyDelete
  2. păi... vreau să ştiu şi eu.. te rog să împărtăşeşti informaţia dacă nu e ceva secret desigur:)

    ReplyDelete
  3. bineinteles ca nu este secret...plaja exista pentru a creea unora peri albi, pentru ai face sa o urasti pana la sentimentul de a o ucide...plaja plina calitatiile ei a reusit sa strice toata vraja marii...
    plaja insa s-a luptat cu valuriile mari si a ajuns sa se linisteasca langa o fosila...

    ReplyDelete
  4. Plaja exista acolo, pentru ca tu sti de existenta ei/lor. Chiar daca te-ai cam saturat de ea...ti-a ajuns...iar reprosurile curg: era mai liniste fara tine aici...parca, celalalt ce a fost inanitea ta avea un prosop de plaja mai frumos, ce-s cu slipi aia?...si tot asa...si ce faci? pentru a scapa de toate aceste...iesi la o baie in mare, unde atunci cand mai putin te astepti intalnesti o "sirena", iar dupa cum stim cu toti, atunci cand intalnesti o "sirena" trebuie sa ti se indeplineasca o dorinta...si cum aproape mereu prima data, "sex it's out of discussion"...iti doresti o "muie mica"...si asa ne alegem cu toti cu un cap plin de cacaturi care parca devine din ce in ce mai mic pe zi ce trece...semnat: Alt Anonymous.

    ReplyDelete
  5. nici că o puteai spune mai bine, cred că trebuia să facem articolul în doi:)
    există şi excepţii în cazul sex it's out of discussion... dar până la urmă tot cu picioarele în nisipul plajei ajungi, din păcate eşti în zona cu nisip mişcător...

    ReplyDelete
  6. Romantismul ingineresc, the best of all they are...

    ReplyDelete
  7. bine ai venit! mă bucur să te găsesc pe aici, mai ales că ai adus şi cuvinte de laudă:)

    ReplyDelete
  8. as fi putut sa mai scriu mult si bine dar din pacate sunt la munca...fratele meu negru...coita, cum vrei tu?...si te veghez. Alt Anonymous

    ReplyDelete
  9. ;)) toţi suntem la muncă:)) Cris, Alex, io, tu;) munca înnobilează...

    ReplyDelete
  10. 0110000101101100011000010010000001101101011010010110001101110101001110110010000001100100011001010010000001110011011101000110100101100101001000000110001101100101001000000101001101010100010100100100111100101101010011100111001000101110001000000110000101101001001011100010000001000001011011000111010000100000010000010110111001101111011011100111100101101101011011110111010101110011

    ReplyDelete
  11. ei innobileaza pe naiba...face numai obosit :p

    ReplyDelete
  12. =)) ai şi tu partea ta de dreptate:)) hai cu redbulu'!

    ReplyDelete
  13. Au trecut 41,990,400 secunde si mori de dor ( de raceala o sa scapi duminica de "dot de dot".
    Eu cand o patesc las sa-mi curga apa fiebinte pe umeri, nu foarte fierbinte, destul de; inainte de a iesi de sub dush treci treptat de la cea fiebinte la cea aproape rece
    Daca nu mi-e prea lene imi fac si ceai...
    Sanatate!

    ReplyDelete
  14. Prinţesă - mor de dorul plajei care pe atunci nu era plajă dar s-a transformat între timp:(
    mersi de sugestie cu apa o să încerc imediat după care ies să-mi iau nişte ceauri, lămâi şi alte prostii
    mulţumesc frumos de sfaturi

    ReplyDelete
  15. sper sa-ti foloseasca cu adevarat
    (nu vreau sa raman fara tine in nori)

    ReplyDelete
  16. http://www.meh.ro/wp-content/uploads/2010/10/meh.ro5608.jpg

    ReplyDelete
  17. Sa stii ca am impresia ca sunt niste ninjalai care te saboteaza o data ce ai calcat pe plaja:))

    ReplyDelete
  18. În primul rând, îmi pare rău că eşti bolnav şi-ţi doresc însănătoşire grabnică!
    În ceea ce priveşte plajele, în România, ele ar trebui ridicate la rang de erou, la câte suportă. Unde ar mai eşua şi putrezi algele, unde s-ar mai odihni cutiile şi pet-urile de bere, cojile de seminţe şi toate celelalte?

    ReplyDelete
  19. sărumâna mult de urări, azi i-am dat cu nişte aer de munte tare poate poate trece:) iar acum pe noapte cu un pic de club oldies:)

    ReplyDelete
  20. Partea cu muntele a mers de minune... Cea cu destrabalarea in club mai putin:) am niste dureri in gat de nici mama lui propolis cu vitamina c nu ma mai rezolva:))

    ReplyDelete
  21. bineinteles ca nu este secret...plaja exista pentru a creea unora peri albi, pentru ai face sa o urasti pana la sentimentul de a o ucide...plaja plina calitatiile ei a reusit sa strice toata vraja marii...
    plaja insa s-a luptat cu valuriile mari si a ajuns sa se linisteasca langa o fosila...

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi