M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, November 29, 2010

Libertate

Ochii îl usturau. Stătea de mai bine de doişpe ore la calculator şi tot nu reuşea să dea de cap problemei. Terminase deja un pachet jumătate de ţigări şi o sticlă de cola. Nimic. Aerul greu din cameră îl anunţa că ar fi cazul să deschidă geamul. Îşi aruncă ochii împăienjeniţi pe fereastră şi văzu o pasăre. „Ce mi-ar plăcea să fiu liber ca ea, să zbor…”. Deschise geamul şi se uită în jos. Erau nouă etaje, suficiente pentru un zbor scurt. Trase aer în piept şi se aplecă deasupra pervazului…

13 comments:

  1. Problema era cumva cea cu neamţul şi cu peştele? :)

    ReplyDelete
  2. nu o ştiu pe cea cu neamţul şi peştele, poate mi-o spui tu:)

    ReplyDelete
  3. Woaa.....cat pesimism pt un sufletel de inginer de la Onesti!!! Ai inceput sa asculti muzica emo si sa citesti intensiv Byron?

    ReplyDelete
  4. hoooha, PA-ul tau este vesel ca o zi de luni :)

    ReplyDelete
  5. @alexandra - e un joc de cuvinte şi trebuie tratat ca atare:)
    @bogdan - l-am nimerit:))

    ReplyDelete
  6. ... după care îşi aduse aminte că nu aflase soluţia problemei. Aşa că se întoarse la calculator. El nu era laş, nu putea renunţa aşa uşor! Şi, apoi, avea o vorbă: "eu sunt fiinţă, tu eşti doar o problemă!" :P

    ReplyDelete
  7. ce frumos ai terminat Adela:) acum se vede cine are sau nu o doză de optimism în sine:)

    ReplyDelete
  8. Pentru ceilalţi, găsesc mereu câte o doză de optimism de dăruit. :) Mai multă decât pentru mine. Se numeşte ipocrizie, oare?

    ReplyDelete
  9. optimismul nu se dăruieşte, se simte şi se răspândeşte:) depinde de moment:P

    ReplyDelete
  10. E periculos calculatorul. Si eu dupa ce stau prea mult, simt asa ca aud voci, si apar stele verzi pe pereti. E clar ca daca vezi o pasare pe geam esti un om mort :))

    ReplyDelete
  11. :)) roxana eşti genială;) numai că tu foloseşti vocile la desene:)

    ReplyDelete
  12. ... după care îşi aduse aminte că nu aflase soluţia problemei. Aşa că se întoarse la calculator. El nu era laş, nu putea renunţa aşa uşor! Şi, apoi, avea o vorbă: "eu sunt fiinţă, tu eşti doar o problemă!" :P

    ReplyDelete
  13. @alexandra - e un joc de cuvinte şi trebuie tratat ca atare:)
    @bogdan - l-am nimerit:))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi