M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, November 3, 2010

Mi-am luat o leapşă peste ceafă

Bună dimineaţa din biroul central al inginerului aka plantaţie. Ieri mergeam pe stradă ca tot omu când din spate am auzit un şuierat ciudat şi bang una la ceafă. Mă uit pe jos şi ce-mi văd ochii... o leapşă de la Panseluţa se zvârcolea să supravieţuiască impactului cu ceafa mea comunistă. Am luat-o cu mine urmând ca după ce mă folosesc de ea să o dau mai departe Lor adică Ei şi Lui separat, că aşa e frumos. Între noi fie vorba sunt chiar curios ce va ieşi:P

3... 2... 1... START!



1. eşti într-o situaţie unde drepturile individului nu există. trebuie să alegi între Umilinţă şi Bătaie. tu ce alegi şi de ce?

Păi hai să vedem, dacă o situaţie de genul ar exista atunci mai mult ca sigur aş alege să bat pe toată lumea cu umilinţă. Sincer nu aş putea să bat pe cineva altfel


2. 3+4= 5 este posibil?

Printr-un calcul matematic extensiv este posibil, pe acelaşi principiu cu 1=2 :)


3. dacă cineva mâine iţi pune pe masă 1 milion de euro şi ţi-ar spune să omori pe cel mai bun prieten/ă, ai face-o?

1 milion de euro... hmm dacă schimbă M-ul cu un B, da :D

4. spui întodeuna adevărul?

Normal că nu, instinctele mele de auto-apărare îmi dictează să fac aşa. Oricât de sincer aş fi uneori sunt chestii pe care chiar nu poţi să le zici pe şleau, nu de alta dar sigur răneşti pe cineva (şi poate nu merită).

5. eşti la un pas să iţi realizezi cel mai mare vis al tău. pentru a reuşi trebuie să faci un compromis pe care în mod normal nu l-ai face. de reţinut e că de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tău pentru totdeauna. ce faci?

Asta e cu şmecherie. Dacă sunt în toanele mele egoiste cu siguranţă ar fi un da cu d şi a mari, da mari de tot. Situaţia ar fi diferită în momentele de altruism avansat de care injinerul mai dă dovadă uneori:) Dar per total aş zice da... până la urmă tre' să-mi fie şi mie bine nu?

6. ai înşelat, furat vreodată?

Păi... no acum, toată lumea o face mai devreme sau mai târziu. Nasol când trebuie să şi plăteşti pentru prostiile astea. Ca să şi răspund: da, chiar dacă pentru confortul meu psihologic am considerat că nu am greşit cu nimic. Continuarea aici este răspunsul de la 4:)

7. ce părere ai despre zicala: ¨Creează unui om DORINŢA şi se va fute pe ele principii, vise, etc¨

Perfect adevărată mai ales în relaţiile interumane. Scurt pe doi: laşi totul şi calci pe morminte pentru o bucată de ...zdă şi când îţi dai seama ce ai făcut e deja prea târziu, au trecut 5 ani şi ai un copil.

8. ţi s-a făcut vreodată o observaţie negativă în pat? dacă da care a fost aceasta.

nu, dar mai mult ca sigur am fost minţit:)) nimeni şi nimic nu este perfect deci greşeli pot apărea.

9. eşti în situaţia de a decide într-o situaţie fără ieşire. trebuie să ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alţi 5 miliarde. dacă nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toţi. Care e decizia ta?

situaţia de a decide într-o situaţie serios? mă rog, răspuns rapid: să moară toţi!, nu mi se pare normal ca ăia 1 milion să şi-o ia pentru ceilalţi.


10. ce aplicaţie/formulă matematică ne poate da răspunsul =123456789 ?

123456788+1:)) serios cred că întrebarea trebuia să sune altfel:))

11. pentru ce suma ţi-ai închiria timp de o săptămâna partenera/ul?

la capitolul ăsta chiar sunt egoist şi nu aş face-o. Asta se contrazice clar cu întrebarea 5. Sper totuşi să mă prindă în ziua mea egoistă şi atunci cred că aş cere cât nu ar putea duce toată banca statelor unite:)

12. Dacă nu ai avea ce mânca ai da în cap cuiva?

după cinci ani de cămin sunt destul de antrenat încât să nu fac rău nimănui pentru mâncare:) aş face rost de undeva, cumva.

13. când ai făcut ultima oara sex şi cu cine?

săptămâna trecută marţi, miercuri sau joi încă am dubii asupra timpului exact şi nu se poate spune pe post cu cine

14. iţi prinzi partenerul în pat cu o alta persoană în timpul actului sexual. cum reacţionezi?

cred că le-aş face o poză  ca să nu zică nimeni că-s eu paranoia şi ea e o sfântă şi aş pleca (dacă ar fi casa ei) sau aş da-o afară sau mă rog i-aş da afară. fără prea multă tevatură că strică la creieraş.

15. dacă ai fi dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?

care ar ce?;)) probabil fi:) nu cred în dumnezeu şi din moment ce e doar pentru o zi înseamnă că a doua zi lucrurile îşi vor reveni la normal. Să zicem atunci că timp de o zi aş avea puterea să fac orice şi în acest caz să-i dăm drumul

   1. aş face pământul pătrat, ce cool cred că ar arăta
   2. aş vizita absolut totul de pe pământ, dar absolut tot
   3. aş eradica sărăcia (chiar dacă e doar pentru o zi şi de dimineaţă mulţi se vor trezi iar săraci şi se vor sinucide...)
   4. aş crea femeia perfectă (lucru iluzoriu de altfel)
   5. mi-aş scrie numele din stele (nu ştiu de unde mi-a venit:) )
   6. m-aş duce pe soare, nu de alta dar mă ţine:)
   7. aş duce toţi ţiganii pe o insulă pustie cu kilometri întregi de ocean în jur. dă-i naibii că nu s-or înmulţi prin spori purtaţi de vânt.

16. Dai bani la cerşetori?

de când l-am văzut pe unul că fuma Marlboro şi  eu Red&White, NU

17. Mâine e sfârşitul lumii. ai 24 de ore la dispoziţie. ce ai face în aceste 24 de ore?

i-aş suna pe toţi cărora le-am greşit vreodată, chiar dacă nu ar mai conta pentru ei, mi-aş lua familia şi prietenii şi aş zbura undeva departe. Măcar dacă e sfârşitul lumii să mă prindă relaxat şi fericit:D

18. eşti într-o celula de 2/2 cu încă un partener de 10 ani. în tot acest timp ai fost pus/ă la cele mai groaznice chinuri posibile. într-o zi ţi se oferă posibilitatea de a scăpa toate acestea. trebuie doar să-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. ce alegi? să te chinuie în continuare sau să-l chinui tu pe colegul de celula?

   1. sunt cu un partener de 10 ani:)))) asta e pedofilie. 
   2. nu cred că se pune problema aşa... dacă i-aş oferi sigur ar avea posibilitatea să respingă:)
   3. după cei doi ani aş pleca din celulă sau aş rămâne acolo? dacă aş pleca l-aş face să îşi dorească să nu se fi născut (şi pot fi destul de sadic în privinţa asta), dacă aş rămâne atunci l-aş omorî de tot ca să fiu sigur că supliciul nu va continua

19. într-o zi te sună cineva şi iţi spune că ştie cel mai groaznic secret al tău. dacă nu-i dai ce şi cât vrea va spune la toţi. acel secret dacă s-ar afla ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. ce vei face în continuare?

în cazul în care ar exista un secret atât de groaznic, i-aş propune să ne întâlnim să-i dau ce vrea şi l-aş omorî. cine pana mea se crede el să mă şantajeze pe mine??

20. o părere personală obiectivă despre autorul care ţi-a trimis leapşă. minim  50 de caractere.

nu am cum să fiu obiectiv... pentru că ar însemna să nu cunosc deloc persoana respectivă deci să-i dăm înainte cu subiectivismul.

Panse pare o fire dură cu toate că în spate sigur se ascunde ceva mai sensibil (simt asta după o singură întâlnire). M-a marcat vestimentaţia fensi trensi în care s-a afişat ultima dată deci trebuie să recunosc că are gusturi la ales ţoalele. Îmi plaşi că-i moldoveancă d-ale mele şi că ştie să vorbească pe 'nşpe teme fără probleme. În rest nu pot şti cu siguranţă ce e după gard.:)


Acum după ce am frecat bine leapşa de i-au sărit ochii, am spălat-o şi o pasez la Ei în grădină:).

7 comments:

  1. Bine, bine, eu accept ca m-ai intrigat, stai sa il conving si pe El sa scrie, ca e ciufut azi:))

    ReplyDelete
  2. spor la scris atunci:P
    mă bucur că ai acceptat lepşuica:))

    ReplyDelete
  3. Am rezistat fara sa rad pana la nr 19, la 20 deja ma tineam de scaun sa nu creada colegii ca-i cutremur in birou...fensi trensi si moldoveanca... noh, Panse e pitzi, cu nitica garnitura de cultura generala...i'm cool ce patalele mele!

    ReplyDelete
  4. :) panse rulează :):* muah muah

    ReplyDelete
  5. Gata Injinerule. Ia fugi de vezi :)

    ReplyDelete
  6. Gata Injinerule. Ia fugi de vezi :)

    ReplyDelete
  7. :) panse rulează :):* muah muah

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi