M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, November 19, 2010

PA-uri

După ultimul concurs organizat de Călin şi după ce am citit ca un apucat PA-uri peste PA-uri (proză arhiscurtă) de la micul prinţ, adela, bogdan şi alţii m-am gândit că ar fi cazul să îmi pun şi eu rotiţele de poet moldovean la lucru şi să storc ceva inteligibil care să aducă a PA:) Sper să-mi iasă ceva ;) şi să fiu criticat din plin. Până la prima postare de acest gen inji vă doreşte un uichend mirobolant cu soare şi aer tomnatic de excepţie.
PS. Dragoş gândeşte-te dacă te alături lui inji:)
Poza e de aici

9 comments:

  1. In sfarsit mi-a iesit! Nu ti-am spus dar speram sa iti fac pofta! Bun venit in randul autorilor de PA-uri! Trebuie neaparat sa fac curat in PA-urile mele...unele le-am scris la repezeala, fara slefuire, poate prindea bine sa citesc mai multe inainte de a ma apuca de scris - cum ai facut tu, bravo!

    ReplyDelete
  2. încerc să mă prind cu ce se mănâncă stilul:) am făcut 8 ani de poezie dar a trecut destul de mult de când m-am lăsat şi acum parcă am dat de gustul scrisului (începând cu blogul desigur)
    mersi de aprecieri aştept cu interes prima critică:P

    ReplyDelete
  3. 8 ani de poezie? unde? cum? dezvolta, please!

    ReplyDelete
  4. păi am fost membru la cenaclul literar Zburătorul Oneşti:P am fost pe la concursuri de genul Tinere Condeie şi mi-a apărut una dintre poezii în cartea Lacrimi pentru copiii lumii editată de ministerul de interne sau ceva de genul:) nu e mare brânză dar au fost nişte ani frumoşi:)

    ReplyDelete
  5. excelent, felicitari inji. deci blogul se putea numi la fel de bine si poetu' roman? oricum, Printul si cu mine ramanem in asteptarea PA-urilor marca inji.

    ReplyDelete
  6. Mersi frumos Bogdan:) da, se putea numi si asa iar ca un facut tocmai a aparut primul pa:) astept critici:)

    ReplyDelete
  7. l-am vazut si l-am talcuit deja :), bravo

    ReplyDelete
  8. l-am vazut si l-am talcuit deja :), bravo

    ReplyDelete
  9. încerc să mă prind cu ce se mănâncă stilul:) am făcut 8 ani de poezie dar a trecut destul de mult de când m-am lăsat şi acum parcă am dat de gustul scrisului (începând cu blogul desigur)
    mersi de aprecieri aştept cu interes prima critică:P

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi