M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, November 5, 2010

Sunt cu capul în nori


Mă oftic atunci când am o idee şi o uit prea repede. De exemplu în liceu, pe drumul spre casă, obişnuiam să-mi fac colegii să râdă cu lacrimi compunând poezii şi cântece pentru profii care mă enervau. Din păcate nu am reuşit niciodată să ţin minte vreo unul.
Acelaşi lucru l-am păţit şi azi de dimineaţă când am avut o idee despre ce să scriu. Cum puii mei pot să uit aşa de repede? Mă gândesc eu că pe şoselele din capul circulă informaţiile cu o viteză uluitoare dar să fie aşa de mare încât uneori să nu le pot prinde? Sper să inventeze oamenii de ştiinţă un aparat cu ajutorul căruia să poţi vizualiza fluxul de date din căpşor...
Având în vedere că nu mai e mare lucru la mansardă şi neuronii sunt în pauza de cafea vă urez uichend mişto cu plimbări multe, acum cât încă mai e soare....
Poza: 2.bp.blogspot.com

14 comments:

  1. AAAAAa, da! Mai tii minte cand ai venit la mine la spital si am ras de mi-a crapat operatia? Si cum te-a dat doctorul afara din cauza asta?

    ReplyDelete
  2. Până acum eram bun de pus pe rană mai nou crăpam operaţii:)))).. ce dor mi-e de vremurile alea...

    ReplyDelete
  3. Asteptai de mult? :) http://ea-si-el.com/2010/11/leapsa-lui/

    ReplyDelete
  4. Eu mi-aduc aminte una memorabila pentru mine: Onciu stay.... Cand aparuse melodia aia a li Kylie Minogue...

    ReplyDelete
  5. Noroc că nu ai uitat şi să ne urezi "uichend mişto"! :P
    Oricum, welcome in the club! :)

    ReplyDelete
  6. @ea- foarte serios domnul El
    @adina- :)) da ma tin minte:))))
    @noaptebunacopii- mersi:)

    ReplyDelete
  7. am patit si eu, simteam ca mi-a scapat ceva genial printre deste dar m-am consolat repede ca vine alta idee geniala (cata modestie!)
    Ulterior am realizat ca povestita nu mai e asa geniala

    ReplyDelete
  8. @Adina si Sarma - ce era cu Onciu? Ca m-am pierdut.....

    ReplyDelete
  9. @prinţ:) ce modestă eşti:P şi da, dacă o spui după îşi pierde un pic din genialitate:) cred că e ca pâinea caldă şi cea rece:)
    @Ea - nu mai ştii când cântam eu uonciu steeeeeeiii take me awayyyyyyy .. pentru Onciu de la Kylie
    Kylie Minogue Can’t Get You Out Of My Head
    La la la la la la laaaaa
    Won't you stay
    Won't you just stay forever
    bla bla blaa:)

    ReplyDelete
  10. @Inji - da ma:)))))))=)))))))))=)))

    ReplyDelete
  11. ei na vezi... îmi pare totuşi rău că nu reuşesc să-mi amintesc de cântecele pe care le compuneam profilor... ce vremuri...

    ReplyDelete
  12. :)) Nu pot asculta melodia aceea fara sa ma gandesc la voi!

    ReplyDelete
  13. :)) Nu pot asculta melodia aceea fara sa ma gandesc la voi!

    ReplyDelete
  14. Asteptai de mult? :) http://ea-si-el.com/2010/11/leapsa-lui/

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi