M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, November 18, 2010

Unde e vina?

Deunăzi vorbeam cu nişte amici despre relaţii, despre cum începe totul roz şi nu ştii cum să mai spui/araţi cât de mult o/îl iubeşti, despre cum la un moment dat rozul se murdăreşte şi devine gri şi de la gri la negru mai e doar un pas.. Apoi îţi revii în simţiri şi ierţi/laşi de la tine/înduri sperând la roz dar de fapt  nu ajungi decât la un cenuşiu mai plăcut la vedere etc.. Şi toată măgăria asta până când te desparţi de tot. Dar nu e tot, o mai lungeşti un pic aşa de dragul vremurilor trecute (de fapt laşi o portiţă deschisă poate poate se mai rezolvă ceva). Oricum nimic nu va mai fi ca la început pentru că sacul peticit nu mai e ca unul nou.
Din literatura de specialitate se ştie clar că bărbaţii sunt porci iar femeile curve. Cu toate astea adevărul e undeva la mijloc... după o despărţire de obicei fiecare dintre participanţii la relaţia încheiată caută alinare în sânul prietenilor. Vina pentru ruptură o are întotdeauna celălalt (el, porcul sau ea, curva). Tu, ai fost sfânt, nu ai greşit cu nimic, mai că ţi-ai pune de un CV la mănăstire. Încă nu am auzit pe nimeni să zică: „da bă, am fost prost nu am ştiut ce şi cum iar ea a plecat, şi-a băgat piciorul şi s-a dus”.
Şi totuşi se află vreodată unde e vina cu adevărat? Recunoaşte careva cu fruntea sus că a greşit? Şi dacă da, mai contează?

Later edit: ca să fiu în ton cu vremea de afară şi starea mea vă dau cadou şi o melodie
http://www.youtube.com/watch?v=xiINg5Hd284&sns=em
Enjoy!

11 comments:

  1. Din pacate/fericire unii mai si recunosc...Nu stiu insa in ce masura mai conteaza sau nu; aste depinde numai legatura pe care o mai pastreaza dupa o depsartire....
    Eu am recunoscut uneori ...si nu a fost chiar asa de rau.

    ReplyDelete
  2. legătura aia e o portiţă pe care unul dintre ei o lasă deschisă în speranţa că celălalt va intra..
    felicitări pentru sinceritate:)

    ReplyDelete
  3. In majoritatea timpului unul dinte ei va intra...

    ReplyDelete
  4. se zice ca fiecare avem ce meritam...daca ar fi asa, dand sinceritate, meritam sinceritate; asta nu inseamna ca o si primim ; sau poate da, daca alegem bine

    ReplyDelete
  5. păi nu cred că e o chestie de alegere pentru că nu ştii niciodată ce e în spate, dacă optezi pentru sinceritate atunci o faci pentru tine şi verticalitatea ta, nimeni nu-ţi garantează că vei primi bine dacă faci bine, din păcate

    ReplyDelete
  6. :)) te-ai dat pe posturi din astea de psihologie si sexlogie...cand ajunge omul sa inteleaga ca fiecare e pe cont propriu si unul nu are drepturi asupra celuilalt, abia atunci va avea o viata linistita si impacata...cat despre despartiri mereu mi'am asumat o parte din vina si sincer cred ca toti o facem...gresim, vrem sa gresim, stim ca gresim...

    ReplyDelete
  7. lumi am şi eu momentele mele:) sunt sensibilos uneori
    e destul de greu să ajungi la nivelul de care vorbeşti iar în clipa aia ar trebui să nu mai existe în vocabular cuvinte de genul iubita mea:)
    îţi asumi o parte din vină dar o recunoşti faţă de ceilalţi?:)

    ReplyDelete
  8. Awww how cute:) well life's short..nu merita sa stai necajit nici o secunda, nu e capat de lume o despartire...cheer up and drink something... cat despre ultima parte, desigur ca recunosc fata de tot universul:)) I can be a bitch sometime but that's for my own safe:)
    Have the greatest day ever!

    ReplyDelete
  9. :) mersi să fie la fel şi la tine
    PS. sunt cheered up a fost doar un moment:)

    ReplyDelete
  10. Din pacate/fericire unii mai si recunosc...Nu stiu insa in ce masura mai conteaza sau nu; aste depinde numai legatura pe care o mai pastreaza dupa o depsartire....
    Eu am recunoscut uneori ...si nu a fost chiar asa de rau.

    ReplyDelete
  11. se zice ca fiecare avem ce meritam...daca ar fi asa, dand sinceritate, meritam sinceritate; asta nu inseamna ca o si primim ; sau poate da, daca alegem bine

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi