M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, December 20, 2010

Faţa care a înfuriat zăpada

Duminica (pe 19) am fost cu un prieten la schi în frumoasa Poiană Braşov. Bogdan (pretenul) este monitor ceea ce se traduce prin faptul că ştie să schieze. Injinerul şi-a format singur stilul de schiat pe baza instinctelor (timp de 3 sezoane). Din această combinaţie ciudată a ieşit dorinţa injinerului de a învăţa tehnici de schiere şi a lui Bogdan de a le explica. Ei, din punctul ăsta ceva nu a mai mers conform planului.
Pauză de înjurături: Copos să-ţi pice ce ai tu pe la jumate pentru că ţi se rupe de starea pârtiilor şi a serviciilor oferite. Am zis.
Am revenit în emisiune. Alături de noi îi avem pe Alex, Bogdan şi Pârtia.
Moderator: Alex spune-ne te rog de ce atâţia nervi doar ai fost la schi.
Alex: Păi cum dom'le să nu mă enervez? Au scumpit cartelele, pârtiile sunt la fel de nasoale şi pe deasupra mai era şi telecabina mare închisă.
M: Şi ce ai făcut?
A: Am mers pe jos cu clăparii în picioare de mi-au ieşit ochii din cap ca la melc. Bogdan poate confirma.
B: Aşa dom'le. Încă mă mai dor tibiile de la atâta mers.
M: Alex spune-ne, în continuare, ce ai făcut?
A: Am avut tupeu să urc în vârf de munte echipat cu faţa pe care o puteţi vedea în poză, căciula şi desigur ochelarii. Noroc cu ei până la urmă...
M: De ce zici asta?
A: Păi Bogdan era în spate şi-mi tot dădea sfaturi cum să schiez corect. Cu punctare şi coborâre şi ridicare de bazin, înclinări şi alte măgării. Singura problemă e că am încercat să fac asta pe o pârtie abruptă. Cum probabil ai bănuit zăpada se săturase deja de faţa mea aşa că a încercat să facă o glumiţă. În momentul în care am ridicat piciorul ca să iau o curbă, nesimţita m-a prins de picior ca să-mi pună piedică. În secunda doi eram pe spate cu capul în vale şi unul dintre schiuri venea vertiginos spre faţa mea.
M: Vai dar ce aţi făcut?
A: Am închis ochii şi am sperat că structura capului nu-mi va fi alterată prin deformare mecanică la rece. Noroc de ochelarii de broscoi pardon schi care sunt destul de mari şi-mi acoperă jumătate din faţă.
M: Bogdan ce făcea în acest timp?
B: Eu mă uitam cum se prăvăleşte berbecul şi încercam să-l încurajez că e normal să păţească aşa ceva. Dar să-l atace schiul dom'le?:)) N-am mai văzut aşa ceva.
M: iată doamnelor şi domnilor cum se poate să fii atacat doar pentru că faţa nu se integrează în mediu.
Este ora 22:00 şi din respect pentru ţară şi natură stingem luminile şi întrerupem emisia. Noapte bună!

13 comments:

  1. pe mine m-a atacat un copac, schiul a luat-o la vale si a atacat pe altcineva

    ReplyDelete
  2. =))))) cat am ras!!! S-au prins sefii ce fac eu de fapt la serviciu - bine macar ca e ultima zi si poate pana la anu' uita.

    ReplyDelete
  3. Prinţesă trebuie neapărat să-mi araţi şi o poză cu vestimentaţia din acea zi:) tu te încadrezi la capitolul schiul ucigaş atacă din nou:))
    Andreea eşti o dulcică... de crăciun treceţi prin oneşti?:D

    ReplyDelete
  4. Daaaaa, maine dimineata plecam!! Abia astept sa ajung acasa, sa vad prieteni vechi si dragi:) Neaparat sa ma suni sa ne vedem!!

    ReplyDelete
  5. şi eu tot mâine merg... e musai să ne vedem la o ceaşcă de nechezol şi o săniuţă cu biciul pe dreapta:)):))

    ReplyDelete
  6. de crăciun vreau să stau cu maică-mea.. nu e în cea mai bună formă şi ştiu că o ajută să mă ştie aproape... sorry

    ReplyDelete
  7. foarte bine si frumos din partea ta! Daca vrei, venim si noi sa stam cu voi:)

    ReplyDelete
  8. prietenii sunt întotdeauna bineveniţi:)

    ReplyDelete
  9. prietenii sunt întotdeauna bineveniţi:)

    ReplyDelete
  10. pe mine m-a atacat un copac, schiul a luat-o la vale si a atacat pe altcineva

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi