M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, December 23, 2010

La coafor


Ştiu că am promis că voi scrie despre cât de super mega ne mai întâlnit de tare a fost ultima şedinţă de muncă patriotică pe tărâmurile nemţeşti dar datorită unor dificultăţi tehnice la corason şi creier nu am reuşit. În schimb injinerul din capul meu mi-a propus o schimbare (sunt la vârsta la care-mi permit să le fac fără să-mi pese prea mult de consecinţe:) ). Şi uite aşa ajunge inji pe scaunul de la coafor. No vroiam şi eu ceva mai frensi trensi în cap şi n-am cutezat să merg la o simplă frizerie. Atmosferă interesantă din moment ce în salonul cu pricina erau vreo 8 femei (doamne şi domnişoare).
Începutul a fost cel puţin ciudat, domniţele vorbind despre ce vor face de crăciun şi anul nou: petreceri, planuri de... agăţat, feluri de mâncare, dansuri planificate pe mese. Totul până s-a ajuns la un cuvânt care a schimbat total situaţia..SOACRA. Încă nu pot să-mi dau seama de unde atâta antipatie faţă de o persoană:))) Ei cum să nu-mi dau seama când se pare că această persoană, soacra, ar fi elementul negativ dintr-o relaţie. Omul care se ia de bietele fete că nu-s ordonate, că nu gătesc cum trebuie, că nu muncesc destul, că nu-l mângâie pe prinţişor la ouă cum trebuie... etc:).
Fără să vreau am fost târât în discuţie şi s-a ajuns la ceva de genul:
1. Am soacră?
păi nu, dar de ce? am faţă de om ostenit şi făr' di vlagă?
2. La figurat am soacră?
:))) serios acum, da ştiam la ce se referă dar nu vroiam să mă invidieze pentru faptul că ea tocmai şi-o luase de la viitoarea soacră iar eu sunt liber
3. Ai grijă să stai cât mai mult fără soacră
e mai rea ca o vrăjitoare soacra asta:)) nu ştiu cum sunt altele dar maică-mea e de treabă... până la proba contrarie, muhahaha:))
4. Ce munceşti?
inginer, redactor, calculatorist uneori.. orice banu' să iasă.
Şi aşa mai departe că nici nu mai ţin minte ce s-a mai zis.
Idee de final: am o freză nouă şi o ciudată dorinţă de a mai merge acolo:) Începe să-mi placă cu doamnele la coafor:))
Sărbători liniştite vouă şi un an nou fără supărări:)
Vă salută injinerul direct de la muncă:))

3 comments:

  1. Ma intai de toate sa spun: Buna ziua!
    Apoi, sa intreb: "apatie" sau "antipatie"? Banuiesc ca ultima, dar na, am zis sa nu intru asa brutal cu corijatul pe aici.
    In rest, fain, am sa revin, chiar daca nu o sa mai comentez.
    Toate bune!

    ReplyDelete
  2. :) servus, bine ai venit. desigur e antipatie, probabil eu eram uşor apatic la ora la care am scris postul şi creierul mi-a dictat altceva:)
    mersi de observaţie, nici eu nu am observat greşeala.
    te mai aştept pe aici

    ReplyDelete
  3. Ma intai de toate sa spun: Buna ziua!
    Apoi, sa intreb: "apatie" sau "antipatie"? Banuiesc ca ultima, dar na, am zis sa nu intru asa brutal cu corijatul pe aici.
    In rest, fain, am sa revin, chiar daca nu o sa mai comentez.
    Toate bune!

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi