M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Sunday, December 12, 2010

Obiceiuri ciudate

În mod ciudat de fiecare dată când vin în Germania mi se întâmplă să păţesc ceva. Dacă ultima oara mi-am luat două amenzi acum am fost pedepsit de zeii naturii. Cum? Păi hai să vedem:
1. m-au ţinut la sol în aeroport de mi-au sărit ochii de plictiseală pentru că vezi dragă doamne la Frankfurt ninge. Păi şi ce? Cu atât mai bine putem ateriza prin alunecare. Poate nu aş fi fost atât de supărat dacă primeam dracului ceva de mâncare (normală). Aaa nu, compania aeriană ne-a dat un sandviş cu seminţe prin el de aveam impresia că mănânc nisip. Noroc de fetele care erau deja în Germania că ne-au aşteptat cu mâncare pentru că n-am întârziat decât 5 ore. Mulţumesc Cris şi Ana-Maria!
2. mă obligă să conduc ca un moş. La ăştia când ninge chiar dacă străzile lor arată ca ale noastre vara (sunt curate, incredibil de curate) toţi dar absolut toţi merg de parcă le-a înfipt cineva un morcov în cur şi nu vor să zdruncine maşina ca să nu le iasă. Pe autostradă 80-90 în zonă de 130 iar în oraş 30Km/h scurt, fără comentarii. Păi în Oneşti nu s-a inventat deszăpezirea şi cu toate astea tot merg oamenii cu maşinile.
3. îmi piere orice chef de a ieşi din casă. Frig şi umezeală e tot ce-ţi doreşti când vrei să faci o plimbare, să faci şi tu ca omul nişte poze, nu?
Cu toate astea am învăţat ceva:
1. în aeroport nu se fumează (nici măcar sub avion la adăpost de ninsoare)
2. în trafic mai bine stai calm că oricum nu rezolvi nimic
3. până la urmă te poţi bucura de orice tip de vreme dacă ai cu cine:)
Până data viitoare vă salut şi vă trimit la Bogdan care a pus azi pe al său blog nişte melodii senzaţionale.

10 comments:

  1. haha, sa nu le cada morcovul din zonele sensibile... parca-i vad. oricum, distractie placuta pe acolo si ai grija ca astia-s degraba scriitori de amenda... si nu vor fi de alea cu fluturasi :P

    ReplyDelete
  2. =))) nici măcar nu se obosesc să le scrie:) sigur au un software specializat:P
    mersi, oricum vreau înapoi că am văzut ce frumos a nins şi mie-mi place schiul:D
    duminică faină bogdan

    ReplyDelete
  3. ceva nervisori? simt asta dupa duiosia cu care relatezi
    niste ciudati si nemtii astia, mai bine la noi, se merge la sanius cu masina

    ReplyDelete
  4. să ştii:) dar ca românu nu ştie nimeni să conducă:))

    ReplyDelete
  5. Lasa coane, bine macar c-a fost cu aventuri, genu asta de intamplari fac amintirea mai frumoasa.
    Apropo, multam de comment ptr SLOW MOTION. :)

    ReplyDelete
  6. azi dimineaţă la 4 juma m-am întors... mi-au luat doar 24 de ore de unde am plecat... o să viu cu un post pe tema asta:)

    ReplyDelete
  7. Dacă doreşti să participi la PAveste, poţi citi regulamentul aici (te rog să-l citeşti cu foarte mare atenţie, pentru a înţelege regulile jocului):
    http://bucurvictor.wordpress.com/regulament-paveste/
    La ultimul PA scris îţi poţi anunţa intenţia de a participa. Primul înscris are întâietate. O poţi face aici:
    http://pavajdecatifea.wordpress.com/2010/12/21/paveste-fara-sfarsit/

    ReplyDelete
  8. mersi frumos Carmen:) văzusem deja iniţiativa dar din lipsă de timp nu i-am dat curs:) seară faină

    ReplyDelete
  9. mersi frumos Carmen:) văzusem deja iniţiativa dar din lipsă de timp nu i-am dat curs:) seară faină

    ReplyDelete
  10. ceva nervisori? simt asta dupa duiosia cu care relatezi
    niste ciudati si nemtii astia, mai bine la noi, se merge la sanius cu masina

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi