M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, December 27, 2010

Onești-brașov

Bună seara dragii moșului Gerilă. Pentru cei care nu au primit cadouri anul ăsta un mesaj scurt: "luați-vă gândul".
Revenim. Injinerul a fost la mumă-sa acasă nu de alta dar erau sărbătorile și așa e frumos: să fii cu familia. Printre picături de plictiseală cruntă s-a întâmplat totuși ceva frumos: întâlnirea oneștenilor care au ca obiectiv scormonirea mediului online: blog, tweetări și alte măgării de profil. Cu ocazia asta am cunoscut oameni noi super de treabă care mi-au făcut seara mai mult decât plăcută. Nu are rost să înșir nume se știu ei:).
În altă ordine de idei țin să menționez că în tot orașul cernobîlic nu am găsit un bar unde să beau ce e în poză (nu e poză că aplicația asta de cacao dă eroare la upload, mii de scuze) adică weiß bier:). Acum e bine, m-am liniștit sunt cu prietenii și beau o albă nefiltrată care mă gâdilă pe cilii din stomec.
Injineru vă dorește toate cele bune și să aveți bani de băutură până de revelion și după.
TCHUSS!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 comments:

  1. bravo inji. eu zic ca-i bine ca ai gasit-o pana la urma pe blonda asta mult dorita ... ridic si eu paharu cu un sonor "Prosit!" si sa ne vedem sanatosi la anu'!

    ReplyDelete
  2. Eu protestez! Cum adica "Cu ocazia asta am cunoscut oameni noi super de treabă care mi-au făcut seara mai mult decât plăcută."?!?!? Cum ramane cu cei vechi, care te-au stresat si in adolescenta si pe care i-ai revazut dupa ani si ani? Ia spune tu repejor!

    ReplyDelete
  3. Bogdan sper sa ne auzim pana la anul:) am inchinat deja un pahar de nefiltrata in cinstea ta
    Adina prietenii vechi intotdeauna mi-au fost la suflet:)

    ReplyDelete
  4. Ei, de data asta te iert! Sa vedem daca Alexandra e la fel de toleranta ca mine!

    ReplyDelete
  5. Normal ca este:) it's called sarma love:))

    ReplyDelete
  6. No comment! Nu de alta, dar nu stiu in care categorie ma incadrez :))

    ReplyDelete
  7. Octave tu esti la prieteni vechi pe care i-am revazut:) ca si adina si alexandra:)

    ReplyDelete
  8. io-s ala cu 49 la bocanc, asa c-ai grija ce spui dispri mini ;)

    ReplyDelete
  9. patruzeci şi ultimul:)) am trecut pe mute:)

    ReplyDelete
  10. io-s ala cu 49 la bocanc, asa c-ai grija ce spui dispri mini ;)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi