M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, December 31, 2010

Urare la trecerea dintre ani



Acest PA este creat pentru concursul organizat de Călin. 

Urare la trecerea dintre ani...
Mai sunt câteva momente până când vom trece în noul an. Cerul e colorat iar paharele de şampanie se războiesc în lumina artificiilor. Cu crenguţa de vâsc stau în mână şi aştept momentul. 4, 3, 2, 1 sărută-mă acum sub crenguţă!
„La mulţi ani dragă ştiu că ne va fi bine împreună.”
„Mulţumesc dragule dar, trebuie să vorbim. Îţi doresc tot binele din lume, sănătate şi fericire. Şi peste toate să ţi se îndeplinească toate dorinţele, alături de altcineva. Te iubesc dar nu pot să rămân lângă tine. Adio!”



Vă doresc un an nou cu mai multe realizări decât cel ce aproape s-a încheiat. La mulţi ani tuturor!

imagine preluată de pe mymym.com

5 comments:

  1. La multi ani si tie Alex. cu multe impliniri si cu multa sanatate... ca pe restu' le -om face noi dupa aceea.

    ReplyDelete
  2. hei Bogdan, chiar dacă ţi-am mai zis de cinşpe ori o mai fac o dată: la mulţi ani cu tone de împliniri în 2011 şi o cârcă de videoclipuri de pe vimeo. aaa şi cu PA-uri:P

    ReplyDelete
  3. crenguta e o p!zda proasta

    ReplyDelete
  4. eu n-am înţeles, dar dacă zici tu, fie:)

    ReplyDelete
  5. La multi ani si tie Alex. cu multe impliniri si cu multa sanatate... ca pe restu' le -om face noi dupa aceea.

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi