M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Sunday, January 23, 2011

Amintiri

Toate PAveştile şi legăturile către regulament şi alte alea sunt aici. Cine vrea să se înscrie să strige:)


Amintiri:
Într-o clipă Magister închise ochii şi privi în trecut, acum 3 ani. În poieniţa de lângă sat, stătea liniştit întins pe iarbă, cu soarele bătându-i pleoapele. Când foşnetul buruienilor îl treziseră era şi ea acolo. Blondă, voluptoasă, dornică.
- Este al tău, nu te bucuri?
- Nu pot să recunosc nimic, am soţie. Asta mi-ar aduce moartea.
- Atunci du-te dar să ştii că într-o zi tot ne vom întâlni. Du-te şi… păzeşte-ţi spatele!
Vocea de după vălul negru vibra ca atunci.
- O fi ea? Şi dacă da, cum voi putea afla?

Imaginea este de aici

8 comments:

  1. Faina continuarea. Deja ai invaluit totul in si mai mult mister. Ma inscriu eu.

    ReplyDelete
  2. mersi:) spor:)
    sunt curios cât se vor adânci lucrurile şi cum se vor rezolva toate:)

    ReplyDelete
  3. bravo Alex... devine consistent serialul nostru :)

    ReplyDelete
  4. mersi bogdan, am o înclinaţie către femei şi intrigi:)

    ReplyDelete
  5. A mai apărut un PA... la mine pe blog.

    ReplyDelete
  6. se măreşte activitatea:) ce frumos:)

    ReplyDelete
  7. mersi bogdan, am o înclinaţie către femei şi intrigi:)

    ReplyDelete
  8. mersi:) spor:)
    sunt curios cât se vor adânci lucrurile şi cum se vor rezolva toate:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi