M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Saturday, January 1, 2011

Fresh start


2011 înseamnă un nou început cu mai multe propuneri în minte, mai multe dorinţe şi de ce nu, cu mai multe realizări. Pentru cei care au avut un 2010 bun, ridicaţi ştacheta! Celor care 2010 nu le-a adus atât de multe lucruri bune ştergeţi cu buretele tot ce puteţi şi ce e rău şi luaţi-o de la capăt. Sănătate şi voinţă să fie, restul vine de la sine.
De la mine pentru voi: faceţi din 2011 anul în care veţi fi mai buni cu voi înşivă în primul rând. La mulţi ani!
Later edit: pentru 2011 personal îmi doresc să le zâmbesc oamenilor mai mult, chiar şi acelora care nu merită:)

11 comments:

  1. Faina incondeiere, domnu injiner! Asa sa fie cum spui dumneata!

    ReplyDelete
  2. mulţumesc domniţă, dacă ne dorim toţi destul de mult chiar s-ar putea să fie aşa:)

    ReplyDelete
  3. A mai apărut un PA la PAveste:
    http://carmen76negoita.wordpress.com/2011/01/01/update-la-paveste-fara-sfarsit-medieval-story/
    Dacă doreşti, poţi participa.

    ReplyDelete
  4. La multi ani si tie Alexandru. Iti doresc sa ai part macar de jumate din norocul meu din 2010!

    ReplyDelete
  5. Mersi carmen :) probabil voi posta ceva acum cat inca sunt in concediu si am timp. Un an nou fericit iti doresc
    Alexandru mersi de gandurile bune:)

    ReplyDelete
  6. Îţi las şi aici răspunsul la comentariul tău, ca să fiu sigură că a ajuns la tine.
    Nu ştiu dacă ai citit regulamentul. Ideea e că trebuie să urmăreşti când va publica Bogdan PA-ul şi te înscrii la el pe blog. :) Cam aşa merg lucrurile. Încearcă totuşi să citeşti şi regulamentul, ca să ştii ce ai de făcut. Nu sunt reguli dificile. Îţi las aici link-ul către el:
    http://bucurvictor.wordpress.com/regulament-paveste/
    Un An Nou cât mai bun şi pentru tine!

    ReplyDelete
  7. ţi-am răspuns pe blogul tău imediat:) citisem regulile de prima dată dar nu am avut timp să mă implic:)
    în altă ordine de idei, încearcă te rog să optimizezi puţin conţinutul de pe blogul tău pentru că merge incredibil de greu, mi-a luat un veac să postez două comentarii şi să-ţi citesc PA-ul
    în speranţa că sugestia mea nu te-a deranjat, să ne auzim cu bine:)

    ReplyDelete
  8. ciao Alex, uite si buatica mea de PAveste :)


    http://bogdanonin.blogspot.com/2011/01/hanul-cel-nou-paveste-fara-sfarsit.html

    cum spuneam si pe blogul lui Carmen, "sper sa aiba chef cineva sa scrie si despre hanul asta, ca parca ne lipseau niste interioare si acum am facut si-un cardru propice pentru introducerea unor noi personaje, asta daca ne intereseaza… daca nu, mai astept trei PA-uri si explorez tot eu directia aceea, dar sper sa nu fie nevoie tot de interventia mea, cu atata lume in jur :)@

    noapte buna

    ReplyDelete
  9. Bogdan ma uit de dimineata ca acum.. Sunt intr-o stare eiuforico-bahica:)) somn usor:)

    ReplyDelete
  10. ciao Alex, uite si buatica mea de PAveste :)


    http://bogdanonin.blogspot.com/2011/01/hanul-cel-nou-paveste-fara-sfarsit.html

    cum spuneam si pe blogul lui Carmen, "sper sa aiba chef cineva sa scrie si despre hanul asta, ca parca ne lipseau niste interioare si acum am facut si-un cardru propice pentru introducerea unor noi personaje, asta daca ne intereseaza… daca nu, mai astept trei PA-uri si explorez tot eu directia aceea, dar sper sa nu fie nevoie tot de interventia mea, cu atata lume in jur :)@

    noapte buna

    ReplyDelete
  11. Mersi carmen :) probabil voi posta ceva acum cat inca sunt in concediu si am timp. Un an nou fericit iti doresc
    Alexandru mersi de gandurile bune:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi