M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, January 6, 2011

Fum

Se ridica alene din vârful ţigării descriind în aer forme ciudate, albăstrii. La intervale regulate dispărea înghiţit cu nesaţ pentru ca mai apoi să iasă iar la lumină, mai străveziu. De data asta formele dispăreau înainte să se formeze. Îi plăcea mai mult când părăsea vârful ţigării decât atunci când era suflat cu tărie printre buze. Nu mai avea niciun farmec şi era conştient de asta. Cu toate astea îi plăcea şi drumul întunecos pe care-l străbătea prin gură, gât şi plămâni chiar dacă era scurt.

Imaginea este de aici.

5 comments:

  1. :)) ştiu e scris şi pe pachete:P

    ReplyDelete
  2. măi să fie, bucățica asta de PA seamănă exact cu visul recurent pe care-l aveam atunci când m-am lăsat de fumat :D

    ReplyDelete
  3. Servus Bogdan:) stai linistit nu am ganduri de genul:)) chiar priveam aseara tigara si mi-a venit sa scriu:)

    ReplyDelete
  4. măi să fie, bucățica asta de PA seamănă exact cu visul recurent pe care-l aveam atunci când m-am lăsat de fumat :D

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi