M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, January 7, 2011

Suntem inconjurați de iubire

Indiferent de sursă tot ce contează e să realizăm asta. Nu e ca credința în dumnezeu pe care până la urmă poți să o îmbrățișezi sau nu... dragostea te ia prin surprindere și te trântește la pământ. Fie că e vorba de prieteni, familie sau jumătatea noastră de undeva tot vine dragostea. Fără ea am fi fazi...

poza e de aici

- Posted using BlogPress from my iPhone

15 comments:

  1. deci Inji, astăzi ”love is all around?”

    păi dacă-i așa, uite aici un cover foarte haios făcut de actorul Bill Nighy la piesa celor de la Wet Wet Wet

    http://www.youtube.com/watch?v=g7Q_bq07GVs

    ReplyDelete
  2. Neata Bogdan:) asta a fost aseara pana la ora 12:)) mi-am revenit acum:) am fost la Life as we know it si m-a cam dat peste cap... Din starea asta e reiesit blocul de text de mai sus:)
    Iti doresc un weekend frumos:)

    ReplyDelete
  3. videoclipul e din Love Actually cu Hugh grant:D unul dintre cele mai frumoase filme, cred că l-am văzut de vreo 10 ori:)))

    ReplyDelete
  4. așa este. și nouă ne-a plăcut mult... ironia englezească cu piesa asta-i foarte tare.

    ReplyDelete
  5. o tranteala ca aceea despre care vorbesti nu strica, iti doresc sa ai parte de una zdravana

    ReplyDelete
  6. prinţesă mulţumesc din suflet:)
    carmen mă voi uita de îndată ce mă repun la punct cu toate nebuniile astea care au apărut în cinci zile cât nu am avut acces la internet:)

    ReplyDelete
  7. este a doua oara cand vad ceva scris de tine , dar de data asta am citit ( am invatat cum sa fac lucrul asta dar te rog ramane intre noi ). Frate esti bun , vorbesc foarte serios . Place la mine naturaletea cu care scrii , cu toate ca te-ai inspirat putin din alti scriitori. Asta nu o lua ca fiind ceva rau , ma bucur sa vad ca apreciezi ceea ce au scris altii. Continua tot asa si in cativa ani or sa se scrie cantece despre tine
    BERI

    ReplyDelete
  8. :) nu ştiu de alţi scriitori pen'că nu ştiu să citesc:)
    să te gândeşti până vin la o bătură care să-mi poarte numele::)

    ReplyDelete
  9. este a doua oara cand vad ceva scris de tine , dar de data asta am citit ( am invatat cum sa fac lucrul asta dar te rog ramane intre noi ). Frate esti bun , vorbesc foarte serios . Place la mine naturaletea cu care scrii , cu toate ca te-ai inspirat putin din alti scriitori. Asta nu o lua ca fiind ceva rau , ma bucur sa vad ca apreciezi ceea ce au scris altii. Continua tot asa si in cativa ani or sa se scrie cantece despre tine
    BERI

    ReplyDelete
  10. o tranteala ca aceea despre care vorbesti nu strica, iti doresc sa ai parte de una zdravana

    ReplyDelete
  11. :) nu ştiu de alţi scriitori pen'că nu ştiu să citesc:)
    să te gândeşti până vin la o bătură care să-mi poarte numele::)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi