M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, January 19, 2011

Urmăreşte-l şi te va izbăvi


„Te lepezi de satana?
Nu pot că nu vreau să-l scot de la prieteni de pe Facebook.”
Este scenariul tipic al unui botez din 2011 anul încărcat cu energie dumnezeiască, anul în care renumiţii câini cu colaci în coadă vor survola cerul României.
„îl urmezi pe domnul dumnezeul tău în tot momentul şi-n tot timpul?
Da, părinte.
Şi pe twitter?
O fuck, am uitat să-i dau urmăreşte părinte....
Vei arde în chinurile iadului fiule, în focul şi pârjolul de acolo...
Iertare părinteeeeeee!!!!
Bine, dar să ştii ca te costă 500 de lei tranzacţia...
Merge şi paypal părinte??
Merge, că dumnezeu e atoatestăpânitor, chiar şi peste paypal
Atunci du-te fiule, şi Suggest-uieşte-le şi prietenilor tăi  să îl urmeze pe atoateţiitorul
Merg părinte pupaţi-aş blecberiul de la cingătoare”
Da dragilor chiar şi cei mai sfinţi dintre ei folosesc unelte diavolului: Facebook, Tweeter, Hi5 şi cărămizile dătătoare de SMS-uri.
Voi....îl urmaţi?//

13 comments:

  1. Foarte suggest-iv :)

    ReplyDelete
  2. OMG :D Our Holy God is on twitter!!!!
    fain scenariul... deh, așa-i cu tehnologia asta de ultimă generație. Păi ce se gândi și Biserica? La momentul cu tiparul era să-ntârzie, la cel cu radioul și televiziunea a intrat mai mult tras-împinsă, barem, la fenomenul ăsta online s-o fi gândit să sară în tren cât mai devreme ca să-și țină loc la geam, sau în cazul nostru, la ecran de blackberry :)

    ReplyDelete
  3. anonimule :)
    bogdan;) ştiu sigur că poţi trimite prin e-mail acatiste şi rugăciuni:))) sfântul duh FM este, ar trebui să mai apară o pizzerie numită Cheesus Chrust;))) (asta am văzut-o într-un film)

    ReplyDelete
  4. Follow God, now on Twitter!
    Genial postul, mi-au dat nitel lacrimile de atata ras!
    ti tzuc!

    ReplyDelete
  5. :) mă bucur panse că iar am reuşit sî ti fac sî râzi:) ti ţuc olsou:)

    ReplyDelete
  6. Gasesti aici un alt PA: http://bucurvictor.wordpress.com/2011/01/22/paveste-fara-sfarsit-medieval-story-capitolul-15/
    Daca vrei, te poti inscrie.

    ReplyDelete
  7. hei, mersi carmen:) când dau de timp o să mă bag:)
    până atunci o să fac un update la lista întreagă de PAvestiri:)

    ReplyDelete
  8. Nu s-a înscris nimeni. O poţi face pe blogul lui Victor Bucur, la adresa lăsată deja în comentariul de mai sus.

    ReplyDelete
  9. mersi carmen:) atunci mă înscriu:)

    ReplyDelete
  10. Nu stiu cum de mie nu mi-a dat follow si nici eu lui. Oare asta inseamna ca-s ateista?:D OMG... omg... clar trebe sa intru mai des pe retelele de socializare, altfel nu mai ma nici-o sansa sa mi se ierte pacatele.

    ReplyDelete
  11. ei sufleţico, dai 100 di lei la cutia milei şi vei primi înapoi înzecit în păcate ce pot fi executate:)) apoi spală-te cu apă sfinţită de la sfântul mandarie făcătorul de pomi exotici şi vei fi izbăvită:)

    ReplyDelete
  12. :) mă bucur panse că iar am reuşit sî ti fac sî râzi:) ti ţuc olsou:)

    ReplyDelete
  13. Gasesti aici un alt PA: http://bucurvictor.wordpress.com/2011/01/22/paveste-fara-sfarsit-medieval-story-capitolul-15/
    Daca vrei, te poti inscrie.

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi