M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, February 8, 2011

când mă apucă, mă apucă

Nu ştiu de ce dar ieri m-a pălit aşa un dor să mă joc ceva vechi. După câteva căutări în dreapta şi stânga pe internet am reuşit să dau de un joculeţ care, pe lângă că mi-a plăcut, mai şi eram bun la el. Se numeşte Revolt şi este cu maşinuţe cu telecomandă. Cred că am petrecut cel puţin o oră în faţa lui. M-a amuzat, mi-a adus aminte de perioada când mergeam la sălile de jocuri cu prietenii. Mi-a adus aminte de ceva de demult de perioada în care mă durea la bască de tot şi de toate, de vremurile când nu trebuia să mă gândesc la ce pun în farfurie seara, sau dacă mai am cafea pentru dimineaţă. La orele petrecute cu prietenii afară jucând tot felul de jocuri mai mult sau mai puţin stupide în care se trişa de cele mai multe ori şi ajungeam să ne supărăm unii de alţii. Parcă văd şi acum maşinile din tablă ieftină pe care scriam cu oja bunicii POLICE şi traseele de nisip pe care le construiam în spatele blocului. Trecut-au anii şi nimeni nu mai pune un ban sub foaie şi trece cu creionul pe deasupra ca să se imprime imaginea. Cu toate astea nu m-am putut abţine şi am mâzgâlit o foaie pentru toţi anii frumoşi care au trecut. Ştiu sigur că nu sunt singurul care priveşte uneori înapoi şi-şi aduce aminte de momentele petrecute în copilărie. Vouă de ce vă este dor?

15 comments:

  1. Revolt?! Revoltul ala pe care mi l-ai instalat si mie si incercam sa ii aratam mamei cum se joaca, dar ea lua degetul de pe acceleratie ca sa nu faca accident? :)) Il vreau si eu!

    ReplyDelete
  2. haha Alex, apropos de jocuri vechi, tocmai ieri povesteam cu un prieten de perioada când străbăteam jumătate de oraș ca să ajung acasă la un coleg, care avea unul din primele PC-uri apărute pe la noi, doar ca să putem juca Dune 1 și 2 sau Panzer General... :)

    ReplyDelete
  3. Da adina ala e:)) da un search scurt pe google si gasesti de unde sa-l iei si cum sa-l faci sa mearga:)
    Bogdan... Ooo ce vremuri:) cred ca a fost ceva in aer de ne-a palit asa:)

    ReplyDelete
  4. mie mi-e dor sa citesc ascunsa in vie ca sa nu ma streseze vara-mea mai mica ;))
    Si sa fac cazemate in zapada.

    ReplyDelete
  5. păi no, mergi în vie, fă o cazemată de zăpadă şi citeşte o carte:D:P

    ReplyDelete
  6. Mi-e dor de parcarea in care jucam "frunza" sau "de-a v-ati ascuns" sau "tara, tara vrem ostasi" sau cine stie ce alte jocuri ce ne sleiau de puteri si ne faceau sa picam ca ostasii la razboi cand ajungeam acasa.
    Acum nu mai am cu cine sa ma joc, ca majoritatea participantilor la jocuri ba au plecat din cartier, ba s-au casatorit si au copii la randul lor... Ce sa mai.. Cica ne-am maturizam :|

    ReplyDelete
  7. mie imi placea "iepure si lup" si anume imi placea cum dispareau morcovii, pe rand, iute-iute; de lup nu-mi placea ca manca iepurii

    ReplyDelete
  8. Da cata those were the days my friend
    Printesa eu nu stiu jocul ala:(

    ReplyDelete
  9. uff... io am asa o pofta sa sar coarda, sa joc sotronul sau elasticul. Pe langa toate astea am un chef nebun de citit povesti nemuritoare. Mi-am achizitionat cateva si in weekend-ul asta imi planuiesc sa le devorez.

    ReplyDelete
  10. :) spor la devorat rânduri:)
    hmm elasticul cea mai bună metodă să te dai la fete pe vremea aia:))):))

    ReplyDelete
  11. Era cam ciudat sa joace un baiat elastic! /:)
    Nu stiu cum era la tine.. dar la noi, baietii nu se bagau la elastic, insa recuperau cand era vorba sa ne salveze de mingea aruncata la "maimuta" (desigur, de cele mai multe ori ne alegeam cu niste julituri pe masura din cauza lor)sau cand trebuiau sa aleaga pe cineva la "tara, tara vrem ostasi"

    ReplyDelete
  12. nu era ciudat, mai ales pentru fetele care apreciau efortul prin pupăceli şi alte nebunii extraordinare pentru vârsta aia:D

    ReplyDelete
  13. :) spor la devorat rânduri:)
    hmm elasticul cea mai bună metodă să te dai la fete pe vremea aia:))):))

    ReplyDelete
  14. Mi-e dor de parcarea in care jucam "frunza" sau "de-a v-ati ascuns" sau "tara, tara vrem ostasi" sau cine stie ce alte jocuri ce ne sleiau de puteri si ne faceau sa picam ca ostasii la razboi cand ajungeam acasa.
    Acum nu mai am cu cine sa ma joc, ca majoritatea participantilor la jocuri ba au plecat din cartier, ba s-au casatorit si au copii la randul lor... Ce sa mai.. Cica ne-am maturizam :|

    ReplyDelete
  15. Da adina ala e:)) da un search scurt pe google si gasesti de unde sa-l iei si cum sa-l faci sa mearga:)
    Bogdan... Ooo ce vremuri:) cred ca a fost ceva in aer de ne-a palit asa:)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi