M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Wednesday, February 23, 2011

Comerţ românesc

După episodul sângeros petrecut anul trecut ce a avut ca urmări trecerea în nefiinţă prin furt calificat a bicicletei mele m-am decis că e cazul să-mi iau alta.
Nu are rost să vă plictisex cu detalii tehnice (pe care nici eu nu le ştiu prea bine) ci o să vă spun că am descoperit câteva lucruri noi despre bişniţari cu ocazia asta. În general când vinzi ceva îţi pui o marjă de eroare la preţ, bani din care poţi să scazi în momentul unei negocieri. Astfel din start tu vinzi un produs uşor supraevaluat. Aceasta dacă este produsul tău. Dacă în schimb vinzi produsul altuia atunci pui nişte bani în plus pentru "deranj". În principiu toată lumea procedează la fel iar cumpărătorii sunt conştienţi de asta.Ce mi se pare jenant e să te dai de gol în momentul în care faci o mişcare de genul. Povestire scurtă ca să nu vă plictisex:
Am căutat bicicletă pe un site mai mult sau mai puţin specializat. M-am hotărât la câteva modele şi preţuri şi am început să negociez. După o tentativă eşuată în care un să-i zicem om care nu avea nevoie de bani nu şi-a onorat promisiunile am dat de o persoană interesantă să vândă. Am discutat detaliile livrării şi a banilor pe care urma să-i plătesc. Cu o zi înainte de a trimite bicicleta persoana m-a contactat şi m-a rugat să-i dau celui care vine 100 RON sub forma unei datorii pe care eu o am la el. În plus trebuia să susţin că mi-e prieten:) Toate astea s-au întâmplat pentru că:
1. tranzacţia s-a făcut direct cu proprietarul (vărul persoanei de contact)
2. românul e lacom şi trage chiar şi în ultima clipă de un câştig.
Personal situaţia mi s-a părut uşor penibilă dar având în vedere preţul final al bicletei nu m-a deranjat foarte tare.
Voi ce credeţi? Merită să te faci de câcat (sau să rişti să te faci de câcat) în faţa unor prieteni/rude pentru 100RON?
Sper doar că nenorocitul care mi-a furat bicicleta anul trecut să fi păţit deja un accident (mâini şi picioare tăiate) şi să nu mă viziteze din nou:)
S-auzim de bine

5 comments:

  1. apropos de furatul bicicletei, uite aici o frumoasă ”urare” italiană făcută hoțului unui scuter...

    http://www.youtube.com/watch?v=BTcsVYN1yQI&feature=player_embedded

    traducerea o ai aici - făcută cam pe fugă, dar sper să-ți placă :)

    Mi-au furat scuterul. Acum, ”listen to me!” Jur că aș vrea ca printre voi să fie și hoțul, ca să poată auzi personal ceea ce am de spus. E un bastard pe aici? ”Listen!” Încornoratule! Să știi că ăla era scuterul meu! Tu poți să-l ascunzi, să-l vopsești, să-i schimbi cadrul, să-l vinzi sau să-l păstrezi, să faci orice vrei, dar ăla rămâne tot scuterul meu! Și să-ți amintească de asta vor fi blestemele mele. Forever!”
    Blestemele mele se vor agăţa de cadrul scuterului meu, de ghidon, de scaun, de farul din față și de stopul din spate, astfel că ele se vor stinge toate într-o noapte întunecată în timp ce intersectezi un TIR mare, condus de un șofer beat, mort de oboseală și pe deasupra englez - și care din cauza asta conduce pe stânga!
    Era scuterul meu…Rollerboy!
    Iar atunci când frânele își vor ceda dintr-o dată, în momentul când mașina din față oprește brusc și tu te lipești de portbagajul ei, nu o să-ți treacă prin cap faptul că poate cineva te-a blestemat? Blestemele mele se vor lipi și de scaun, care va sări de pe țeavă chiar atunci când stai să-l încaleci în grabă și un fier îți va intra în cur ca să te aducă cu nasul fix la ****** mele. În plus o rog pe mama natură să te umple cu ciorchini de hemoroizi, să te facă surdo-mut dar nu pentru totdeauna. Vocea să și se întoarcă periodic pentru câteva secunde, în care să tragi niște înjurături și aberații de tot rahatul.
    Acela a fost scuterul meu, încornoratule!
    (Mama natură) Să te facă chior de-un ochi și daltonic de celălalt! Să îți dea un simț al mirosului cu care să poți simți oriunde numai putoare de rahat. Să-ți dea o cocoașă și dacă o ai deja, atunci să ți-o accentueze, astfel ca unicul lucru pe care să-l vezi să fie propriile tale ouă. Și la sfârșit, mare nenorocit, un stol de porumbei supărați să te confunde cu comisarul pentru ecologie și să te umple de rahați, astfel că dacă tot vrei să fugi cu scuterul meu, barem să o faci inundat de rahat.
    Drum bun, încornoratule! Era scuterul meu!!!!!

    ReplyDelete
  2. =)))) ceva de genul i-am urat şi eu celui care mi-a furat bicicletă:)) ce tare nu sunt singurul colorat în limbaj:)) mersi de link

    ReplyDelete
  3. deh, italienii sunt maestri la așa ceva :P, dar nici noi nu suntem departe, pe filiera latină. mă bucur că ți-a plăcut... traducerea i-a răpit din umor, dar a creionat ideea :)

    ReplyDelete
  4. :)) am înţeles cât de cât ce zicea tipul;) chiar a fost amuzant în draci:D
    vorba ta, latinii cred că sunt specialişti în aşa ceva:)

    ReplyDelete
  5. apropos de furatul bicicletei, uite aici o frumoasă ”urare” italiană făcută hoțului unui scuter...

    http://www.youtube.com/watch?v=BTcsVYN1yQI&feature=player_embedded

    traducerea o ai aici - făcută cam pe fugă, dar sper să-ți placă :)

    Mi-au furat scuterul. Acum, ”listen to me!” Jur că aș vrea ca printre voi să fie și hoțul, ca să poată auzi personal ceea ce am de spus. E un bastard pe aici? ”Listen!” Încornoratule! Să știi că ăla era scuterul meu! Tu poți să-l ascunzi, să-l vopsești, să-i schimbi cadrul, să-l vinzi sau să-l păstrezi, să faci orice vrei, dar ăla rămâne tot scuterul meu! Și să-ți amintească de asta vor fi blestemele mele. Forever!”
    Blestemele mele se vor agăţa de cadrul scuterului meu, de ghidon, de scaun, de farul din față și de stopul din spate, astfel că ele se vor stinge toate într-o noapte întunecată în timp ce intersectezi un TIR mare, condus de un șofer beat, mort de oboseală și pe deasupra englez - și care din cauza asta conduce pe stânga!
    Era scuterul meu…Rollerboy!
    Iar atunci când frânele își vor ceda dintr-o dată, în momentul când mașina din față oprește brusc și tu te lipești de portbagajul ei, nu o să-ți treacă prin cap faptul că poate cineva te-a blestemat? Blestemele mele se vor lipi și de scaun, care va sări de pe țeavă chiar atunci când stai să-l încaleci în grabă și un fier îți va intra în cur ca să te aducă cu nasul fix la ****** mele. În plus o rog pe mama natură să te umple cu ciorchini de hemoroizi, să te facă surdo-mut dar nu pentru totdeauna. Vocea să și se întoarcă periodic pentru câteva secunde, în care să tragi niște înjurături și aberații de tot rahatul.
    Acela a fost scuterul meu, încornoratule!
    (Mama natură) Să te facă chior de-un ochi și daltonic de celălalt! Să îți dea un simț al mirosului cu care să poți simți oriunde numai putoare de rahat. Să-ți dea o cocoașă și dacă o ai deja, atunci să ți-o accentueze, astfel ca unicul lucru pe care să-l vezi să fie propriile tale ouă. Și la sfârșit, mare nenorocit, un stol de porumbei supărați să te confunde cu comisarul pentru ecologie și să te umple de rahați, astfel că dacă tot vrei să fugi cu scuterul meu, barem să o faci inundat de rahat.
    Drum bun, încornoratule! Era scuterul meu!!!!!

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi